jcam Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Her er mine tips til dere mange som er kvalme der ute:) Andre m gjerne også legge igen sine egne tips her også! 1.Tabl som virker mot kvalme, fåes av lege. (kan ogs fåes som stikk-pille, de synes jeg selv hjalp meg mye mer) 2. Inntravinøst(veit ikke helt hvordan det skrives) Jeg låg på sykehuset og fikk det. Dette hjelper veldig! Man får tømt alt som er i magen og magen får bare litt og litt mat så den vender seg til å kunne ta og holde på den nye maten 3.Te! (early grey) Uten tilsettningsstoffer, drikk dette med en gang man våkner iom morgenen, små slurker og ligg ei stund til før dere står opp! spis GJERNE kjeks også. Kan anbefale START kjeks og salte runde(husker ikke hva de heter begynner på S) te hjelper mye utover dagen også jeg drikker kansje 5kopper omdagen nå fast med kjeks. 4.Faste matrutiner! Start med kjeks og te på senga hver dag, UANSETT hvor "kvikk" du føler deg. Etter en stund kan man heller sise noe ordentlig mat. 5.LITE krydder og sterk mat.
jcam Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2008 Glemte 1 ting til Vann kan faktisk gjøre èn enda mer kvam, drikk heller noe annet feks mana som inneholder antioksidanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå