Trebarnsmamma30 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vet ikke helt helt jeg skal tro...har menstermin 1.april, men ble satt frem 6 dager på UL så fikk dermed termin 26.mars. Har vært på ca 5 UL som alle har sagt at fosteret tilsvarer termin 26.mars.. Men hører mange sier at mensterminen ofte stemmer bedre, selv om den jo ikke er så nøyaktig som UL skal være..
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro skulle det stå...
OhMyGod!!! Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 to dager mellom bare til meg så har ingenting å si i grunn
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hmm hadde stemt for det tallet du fikk oftest...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 jeg har to veldig forskjellige terminer.. mensen terminen min er 8 april og ul er 27 april. jeg var på ultralyd for ikke så lenge siden, og da viste det seg at jenten var vist litt større en gjennom snittet. jeg har hele tiden trodd at mensen terminen min stemmer. og det gjør jeg ennå. selv om 2 ul har sagt at rundt 27 april er min termin. men med min forgje så hadde de feil på ul. så derfor stoler ikke jeg på ul termine jeg fikk. men fikk beskjd med min første og at jegikke kunne stole helt på målene deras. siden jeg opprinnelig er fra korea, så hadde de forskjellige mål
Sofia <3 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har både mens-og UL termin 24.mars, heldig sånn sett=) Tror egentli at UL-termin er den "sikreste"
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Tror mest på mensen termin her,den er 29mai og ul 4 mai. For og ha ul termin 4 mai så har jeg regnet ut at det ble jeg befruktet ca den 10aug 07,men jeg hadde mensen den 15aug og ei uke og jeg vet vi var litt uheldig rundt den 4 sept da jeg ble befruktet etter mitt regnestykke. Sist hadde jeg ul termin 2 mai og mensten termin 3 mai så stemmte bra da.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 men, skal jeg følge ul, så skulle jeg ikke hatt positiv test den gangen jeg hadde. for da var det ennå 3 uker til jeg ble gravid. men var på ul en gang seinere også. og da tydet det veldig på at mensen terminen min stemmte allikevel. og fikk beskje forgje svangerskap at jeg ikke kunne stole helt på ul terminen, for jeg var opprinngelig fra korea og da var det ofte de tok feil,pga forskjellig mål
ALMA1 Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Mens terminen er imorgen og UL termin 9.april......så jeg er spent hvilken som er mest nøyaktig.....vært godt å få lillegull ut nå
*H* Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 hehe jeg har menstermin 10 dager før ULtermin, så jeg HÅPER på menstermin, men regner med ULtermin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå