Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hei! Kan dere spå meg? Er jeg gravid denne pp? Eller blir jeg det snart? Blir det gutt eller jente? Kommer jeg til å være syk i svangerskapet? Jeg er f.240281 Håper dere kan svare på dette Da hadde jeg blitt så gla'.... Venter og venter på at noe skal skje...hadde vært greit å bli spådd...så kanskje jeg ikke mister helt motet med denne prøvinga... :/ Ønsker alle en kjempefin kveld! Mange klemmer fra L
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hei.får opp ja på at du blir gravid denne pp faktisk med ei jente.Får opp et ja på at du blir syk i svangerskapet,får opp veldig kvalme på deg i starte.Men det er verd det..tror meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Denne pp??? :-O Så spennende... Tusen takk Aurora, for at du svarte. Mange klemmer fra L
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 *dytte* Håper samsaya, gullmor1 og fomle&ariel ser denne også
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 *begynne å bli sliten av all dyttinga* :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå