Xabi Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har begynt å bli VELDIG klar for barn. (slik som dere alle regner jeg med.. ;p) Men jeg har vært syk i over et år, men nå har legen sagt jeg skal få begynne å jobbe, siden det går så fort fremmover med helsa! Så da tok jeg og sambo oss en prat, å han sier at om jeg får meg jobb, og får jobbet en stund for å se at kroppen klarer det, og ikke får tilbakefall til den sykdommen jeg har hatt, så kan vi ta oss en mer seriøs prat for å planlegge prøving osv!! hohoho! Jenter, jeg er GLAD! Før har vi liksom ikke kunnet planlagt noe, pga min sykdom, så nå håååper jeg bare at jeg fortsetter å være frisk! Hadde vært så spennende!! Synes dere det er for tidelig å bli prøver når man er 21?
Lovehearts Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 GRATTIS, aldri for tidlig. Jeg er 21, blir 22 i mai! Lykke til da, ønsker deg alt godt!
Xabi Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Takk takk! Dette blir spennende altså! Kjenner det kribler i magen. har lenge trodd at vi ikke kom til å begynne å prøve før om ett år eller to, men nå blir det kaskje før? :) Føler meg iallefall klar, og har alt untatt jobb i boks: Verdens beste mann, eier hus, eier stasjonsvogn, og har hund! Og ikke minst er ønsket det, et stort ønske om er lite vidunder! Har et godt og stabilt forhold til min kjære, og vi har vært samboere i 2,5 år. Han blir forresten 27 i år, så han er jo noen år eldre enn meg. Spennende! Tenk at vi kanskje begynner prøvingen/planleggingen i år!!
Edvardine Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Gratulerer! Herlig når framtidsplaner kan legges litt mer sikkert. Jeg blir 26 før vi blir prøvere og synes jeg er veeeeldig gammel. Har hatt lyst på barn siden jeg var tenåring, men det har aldri passet bra nok. Jeg har alltid vært misunnelig på folk som har funnet plass til barn som (relativt) unge. Har dere tid, økonomi og muligheter for barn nå, samtidig som dere føler dere trygge på hverandre, er det absolutt ingen grunn for at dere skal vente på grunn av at du føler deg ung!
hope<3<3 Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Kejmpe spennende=)!!Nei det syntes jeg ikke er for tidlig;)Er 21 år selv hihi å vi skal prøve i år;)
Xabi Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Takk jenter! Ja, det er kjeeempe spennende! Gleder meg sånn! Føler meg jo egentlig ganske voksen for å være 21, er jo etablert og klar for fremtiden! I tillegg har jeg søkt på barnehagejobber, føler jeg lærer litt der! Har jobbet i barnehage før, og da får man se både hvilke vogner man skal styre unna og denslags! Sambo er så søt, når han sier at han gleder seg til vi skal begynne å prøve! Helt merklig at vi planlegger barn! Viste jo at denne dagen skulle komme, og folk har jo spurt i ettpar år allerede, men nå er vi altså snart klar!
stratos86 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tror IKKE det er noe problem for dere å prøve når du er 21 - alderen har ikke så mye å si, det viktigste er at dere er voksne nok og litt etablerte. Flere på min alder (jeg blir snart 22) virker både som 18-åringer og 30-åriner. Er du klar for barn betyr ikke alderen all verden. Når begynner dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå