Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 når skal det begynne å bli ubehagelig at den i magen sparker a? Er 36 uker på vei og det bare kiler når han sparker og romsterer=) betyr det at han kanskje ikke er så stor som de tror? har jo veldig stor mage og kun lagt på meg par tre kg. sist jeg gikk gravid,fikk ribbbeina og hoftene gjennomgå!
OhMyGod!!! Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 har lagt på meg to kg å hu litjmor i magen min er helt i hundre, men har vært snill med ribbeina mine til nå heldigvis da
*H* Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 noen ganger når bena kommer veldig langt ut på høyresiden her er det litt ubehagelig..... ellers kiler det bare:) ikke noen brukne ribbein her i magen i hvert fall. enda. men merker hun begynner å ta plass nå. uke 37..
Hanne.. Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Lagt på deg to kg bare? det må jeg si. Er i uke 29 jeg, og trodde jeg hadde lagt på meg veldig lite:) Har lagt på meg ca 7 kg:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 jeg merker det litt når jeg har sittet lenge fremoverbøyd. f.eks over bordet til måltidene. Har lagt på meg bare 0,5kg er i uke 31, men har sv.diabetes, så frykter at ungen er stor..... men går greit foreløpig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå