Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 sover, spiser, sover... smiler masse. å basjer ca hver dag. hun har oppdaget hendene. hun elsker at vi smiler å snakker til henne. hun sover 6-7timer om natta, så litt mat og sover 3timer til. hun tåler masse bråk,sover nesten bedre da. dette var litt om snuppa mi. håper alle er like heldige som meg. jjeg nyter hvert sekund av henne.
petite fleur Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Høres ut som ei snill jente ;-) Jeg føler at jeg er like heldig som deg, men noen dager er selvfølgelig bedre enn andre. Likevel kan jeg helt ærlig si at jeg hver kveld, etter å ha lagt min nydelige sønn, gleder meg til morgendagen så vi kan være sammen igjen;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 høres ut som dattra mi dette. koser meg også.
MJ<3 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 12 uker her, og han sover mye på dagen, og er mer våken på kveldene. Da leker han for seg selv under babygymen eller i vippestol med uro over, eller vi leker med han mens han ligger på gulvet. Elsker også at vi prater og smiler til han, og han prater og smiler veldig mye selv også. Har begynt å få "furteleppe" og det ser ganske morsomt ut når han ikke vet om han skal le eller gråte. Han har også oppdaget hendene og øynene går i kryss mens han titter på de:) Legger seg klokken 20 og våkner ca 2 - 3 for pupp, deretter sover han til 7 -8. Han har akkurat begynt å like smokk, og sovner av seg selv til natten, uten å bli bysset i søvn lenger (den siste uken). Jeg er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå