enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hvilke personer/nick husker dere? både positivt og negativt:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2008 mener ikke at dere skal gruppere de, hihi
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Er så dårlig på å huske nick jeg. Kan huske enkelte personer når jeg ser nicket, men klarer ikke å komme på noen bare etter hukommelsen. Og er heller ikke den som utmerker meg mest selv heller, så tror ikke noen husker nicket mitt heller, eller har tenkt over mitt nick.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Ma Baker hehe.. så koselig.. da føler jeg meg husket.. hihi... selv er jeg veldig god på og huske anonym,anonym og anonym, det er de negative, haha:o) som du over her sa, ikke alle jeg husker, men mange jeg kjenner igjen når jeg ser nicket:) men her jo noen husker også---
VenterNummer2 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 mener å huske en som het emblamamma som var aktiv på "bli gravid" for en stund tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå