Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Heihei. jeg er så utrolig nervøs for å kansje ha hatt ma:( Er 16uker på vei nå og har tidligere hatt en hel del svangerskaps symptomer. men nå føler jeg liksom ingenting lengre. syns også megen står stille, har liksom ikke vokst noe mere den siste tiden. Er dette normalt? Jeg er så redd og nervøs av meg og skal ikke til jordmor før om 3uker ennå. Håper noen kan berolige meg. Mvh førstegangs:)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 det er mange som "mister" symptomene på svangerskapet på denne tiden uten at det er noe galt...kanskje du kan få time til jordmor før om tre uker når du er så bekymret?magen vokser ikke like mye hele tiden,så det skal du ikke tenke på.... mvh 2gangsfødende
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 aah, takker for svar, hjalp en del:)! har fått snakket med jordmor men hun hadde ingen mulighet til å ta imot meg før om 3uker desverre:( Huff. Håper bare alt er bra. så slitsomt og dumt å gå rundt og bekymre seg slik. men er jo på en annen måte nesten umulig å la være også, håper jo så inderlig at alt skal være perfekt og slikt!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 jeg hadde samme følelse rundt den samme tiden. følte rett og slett at det bare var dødt inni der. skikkelig ekkel følelse. jeg ringte jm og fikk time tre dager etter. fikk høre hjertelyden da. ble så glad. jeg hadde ikke fått høre den på tidligere kontroll, men fikk det da. jeg hadde også vært på en tidlig ul i uke ni så jeg visste jo at hjerte hadde begynt å slå. men uansett ikke så mange dagene ettepå følte jeg meg gravid igjen. så var vel en periode jeg bare hadde hvor jeg ikke følte det var noe som levde der lenger. ekkelt, men det er visst normalt.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå