Gå til innhold

Karen79

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom profilen din, ser du er fra kongsvinger.. er du gravid el prøver? når har du evt termin? skal du føde på kongsvinger?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

Jeg er fra Kongsvinger, ja. Har termin 21. april. Måtte en tur innom føden i dag. Har fått, hevelser, litt høyere BT, hodepine og smerter øverst i magen. De mistenker derfor svangerskapsforgifning. Må dit en tur igjen i morgen.`

Du er herfra du og?

Skrevet

oida... får da virkelig håpe at det ikke er svangerskapsforgiftning da... masse lykke til imorgen:o)

nei, jeg er i fra Eidsvoll. men ikke så langt unna da, skal føde på kongsvinger denne gangen;) fødte du der med første man el?(mener jeg leste du hadde 1 fra før?)

jeg fikk første mann på ahus, så spent på kongsvinger.:)

Skrevet

Jeg fødte der første gangen også, ja. Kjempe fornøyd med de. Er litt engstelig for at det kan bli trangt der i april. Det var fullt da jeg fødte i april 05. Delte rom med en annen men det var egentlig litt koselig også da. Er maks en til å dele rom med. De har to familierom, men de fikk ikke jeg brukt sist. Spørs om det blir noe denne gangen også ettersom vi har ei hjemme som trenger pass også. Veldig stille, rolig og koselig. Du kan glede deg!!

Skrevet

det er bra da:) jeg havnet på 4 manns rom på ahus, det var ikke koselig:( veldig fornøyd med alt annet enn det liksom.. var veldig slitsomt, da jeg hadde en veldig rolig baby, emn likevel ikke fikk sove da de 3 andre babyene skrek om hverandre! derfor jeg valgte kongsvinger nå... er en ting og dele med en liksom, hehe... skal ikke ha før i juni/juli jeg da... håper ikke det er så fult der da, hehe...

hvor gammel er den du har fra før? gutt el? vet du hva du får nå da?

Skrevet

Vi har ei jente som er tre år. Får en gutt nå. Tror ikke det blir så lenge til han kommer, men han kunne godt ha vært der i to uker til. (Uke 38) Jenta vår kom to og ei halv uke før termin.

Tror ikke det skal være så veldig fullt i juni/juli. Jeg kjenner ett par som har termin omtrent samtidig som skal føde på Kongsvinger.

Jeg syns det var fint å dele rom. Godt å ha selskap og noen å snakke med. Men en er nok!! På Kongsvinger får man litt hjelp med barnet hvis man trenger å sove litt ekstra det første natta også. Det kan være deilig,

Skrevet

oki, har en gutt som blir 2 jeg da, så får vi en gutt til, hehe... min første en født 9 dager før termin, så håper og sleppe og gå over nå å, hehe...

man kunne "sette unga på gangen" på ahus å, men jeg hadde ikke behov får det da han var så snill, og de andre utnyttet seg ikke av det, hehe..'

samtidig bristet jeg halebenet mitt under fødselen, så når jeg hadde liggi lenge nok uten og få sove, ente det med at jeg gikk og trilla frem og tilbake i gangen resten av natta, får og sleppe og ligge, hehe...

men er ved godt mot, hørt masse positivt med kongsvinger, så gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...