Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vi har flytta på oss, fra den ene kanten av landet til den andre. Jeg jobba sammen med ei før, der vi bodde, vi har hatt ganske mye kontakt og jeg har alltid tenkt på henne som en ganske god venn. Helt til nå... Hun jobber med sånn hjemme-salg (home-parties) og har vært på meg flere ganger om å samles hjemme hos meg. Jeg vil ikke, for jeg synes ikke de der produktene hun selger er noe tess. Svindyre er de også, så jeg har sagt nei. Så ringte hun meg for en måneds tid siden. Hun ville gjerne ta seg en tur på besøk til oss her vi bor nå! Hun skulle på kurs i området i forbindelse med det der home-party-greia. Så da kunne hun stikke innom! Jeg ble veldig glad. Vi avtalte klokkeslett og dato når hun skulle komme. Men... Så spurte hun i samme slengen om ikke jeg kunne samle masse folk så kunne hun ha et party den dagen hun skulle komme hit, hjemme hos meg. Jeg sa nei, for jeg har ikke lyst. Så kom den dagen vi hadde avtalt at hun skulle komme, men hun kom faen meg ikke!!! Tror hun ville komme bare for å utnytte meg, blir så j.... forbanna!!!! Hva tror dere?
Synn(d)e Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Høres ut som hun bare var ute etter et party ja.
Happy Ignorant Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Jeg tror hun har tatt helt av på party-pakka si, og glemmer å skille jobb og vennskap. Dessuten flyttet jeg selv milevis fra all slekt og venner for noen år tilbake. Fikk 2 tette barn og ble rimelig parkert, mest pga søvnproblemer på minsten. Da setter man usannsynlig stor pris på at gamle venner tar seg bryet med å besøke en. Og desto større blir også skuffelsen da venninnen feks ringer 10 min før du tror du har henne på døra og sier at hun måtte hjemmom etter jobb for å bæsje, og nå er det altfor mørkt til å kjøre så langt...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jøsses, hun har sett seg blind på partyjobben sin. Hvilke produkter var det da? *nysgjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå