Gå til innhold

E så lei,av ail klaging og kjefting.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra slekt,venner og barnefar. E vist en stor skam og få 4 unga alene.barnefar e sint pga meg,for at eg ik tok abort.vil ikke snakke me meg engang.stygge mld. Og i dag fikk eg høre fra mamma og karn hennes at,eg kommer til og bli tatt fra ungene pga eg blir alene me de.de mene eg skal søke på abort,for eg ha valge,enten abort,eller miste ungene.blir vel mere kjeft og få når resten av slekta får vite d.sku ik tru eg er snart 26år. Denne påska e trist,sitt her og e forkjøla og feber,og må ta meg av 3barn.må rydde mye,ska feir bursdan t minsta i morgen. Dette ble et syteinnlegg..mye hormona. Kan virkeli barneverne ta fra meg ungene,for at eg bli alene med 4?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de tar ikke fra deg ungene for du blir sittende med 4 unger, kjære deg..

Så lenge du greier å fø de opp å ta vare på de, så skal ikke du bekymre deg i det hele tatt.

 

Vet om ei som ble alene med 4 unger, men hun måtte bare la BF ta hovedomsorga for de for hun hadde ikke råd til å fø de selv..men BF har iallefall alle 4 alene han uten problemer..

 

Er jo de som får 8-9 unger også..og er 2 om det da men..men alikevel halvparten så mange som du blir alene med..blir jo ikke tatt ifra ungene de hell..så det der er bare tull..så lenge det ikke er omsorgsvikt å du er ei god mor og de har det bra, så skal du overhode ikke bekymre deg i det hele tatt..

 

Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

Synes det er rart hvis eg bli tatt fra de av den grunn. Mine er 2,3 og snart 6år.

Skrevet

Tror du må sette ned forten for din egen skyld. Gi klar beskjed om hva du mener til foreldre, venner og barnefar. Du må ikke la deg tråkke på. Skjønner du er i en vanskelig og sårbar situasjon, men du må være sterk for barna dine.

Så lenge du klarer å ta vare på barna dine, så vil selvsagt ingen ta ifra deg de:-) Sett klare grenser om at du ikke vil høre mer om abort nå. Folk må respektere ditt valg.

Håper ting ordner seg for deg snart, lykke til!

Og fortsatt god påske:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...