Gå til innhold

sterke menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver natt holdes jeg våken av kraftige menssmerter, mye verre enn de jeg hadde før jeg ble gravid. de er så sterke at jeg føler at jeg er like nær besvimelse. Smertene er hovedsaklig om natten, men gjerne også hvis jeg har vært i aktivitet. vet at det ikke er kynnere, for hos meg sitter de lengre oppe i "magen" og ikke nede i "musen".har også en del stikkinger opp i skjeden. vet at hodet er festet hvis det har noe å si. er det noen som vet hva dette er?er det vanlig å ha det sånn?

har 21 dager igjen til termin.

*uvitende førstegangsfødende*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kraftige menssmerter nå i to dager,akkurat som du forklarer er det så ille at jeg holder på å bli gal.Stikkinger og ryggsmerter og.

Men var på føden i dag og det var ingenting,men det betyr jo ikke nødvendigvis at det er ingenting med deg.Jeg har termin i mai (uke 34+0)så jeg kan godt vente litt,men du bør ringe føden om det blir for ille..

Det kan være alt fra ingenting til UVI til svangeskapsforgiftning til fødsel for den sakens skyld...

Er du i tvil så ring føden....

Skrevet

kan være modning og. jeg har masse sterke mensen smerter. har hatt det lenge. jordmor sa det var modning og kroppen jobbet for fult for å gjøre seg klar. men ville jo ringt opp på føden om du er beskymret. er det reggelmessig?

Skrevet

ikke mer regelmessig enn at det er hver kveld/natt med noen timers mellomrom og varer en 10 min min. plagsomt er det uansett. kan ikke si at jeg er bekymret, men kvir meg rett og slett på 3 uker til med sånne smerter(og i verstefall 2 uker med overtid)det blir dårlig med søvn med sånne smerter, pluss de obligatoriske 4-5 ganger på do hver natt. Har jo n å muligheten til å sove på dagtid siden permisjonen er startet, men av en eller annen grunn så får jeg det ikke til nå som jeg kan. tidligere kunne jeg har sovnet hvor som helst og når som helst. det blir nok en stund til jeg har lyst å bli gravid igjen...selv om det kommer veldig mye bra ut av det også...det er jo verdt bekkenløsning, menssmerter ogmye halsbrann. bare glad det er kort tid igjen:)

beklager sytet, men godt å få det ut et annet sted enn å lempe det over på s takkers sambo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...