lilla jag Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 er alene i kveld,og da får enn tid til å tenke... er i 8.pp nå,prøvd i litt over et halvt år.har korte sykluser,derfor det blir sånn:)har vært ganske positiv fram til nå,og tatt det hele ganske med ro.men nå kjenner jeg bekymringene begynner å snike seg på. er så redd for at det er noe galt med en av oss e.l.jeg har jo ei datter fra før av,så det er kanskje mest sannsynlig det er han og ikke meg,men. er litt redd,merker jeg.vet det kan ta tid for noen,men jeg må nok innrømme at når vi bestemte oss for å prøve,så hadde ingen av oss egentelig regna med at det skulle være så vanskelig å bli gravid. uffamei,ble kanskje et rart innlegg det her,men måtte bare få lufta noen tanker.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Vil sende deg en stoooor trøsteklem! Når prøvingen tar tid kan det gjøre veldig vondt når man setter seg ned og tenker over det. Slipp tårene og frustrasjonen løs, man trenger det noen ganger. Og snart så blir du nok positiv igjen:) Husk at det er heelt normalt å prøve i opptil et år, så det trenger ikke være noe galt med noen av dere. Krysser fingrene for at det snart blir din tur! Masse lykke til!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 sender deg en trøsteklem jeg også. skjønner hvordan du har det.jeg er også livredd for at det er noe galt med meg eller sambo og har litt på følelsen at graviditet er fjernt og uvirkelig.og jeg er ikke ferdig med 1 pp en gang!så kan bare forestille meg hvordan du og andre som ikke får det til med en gang har det. syns det er utrolig trist at noen skal slite med å bli gravid for det er noe som ligger i naturen vår og alle fortjener å bli foreldere. håper det klaffer for deg veldig snart og ønsker deg masse lykke til!
lilla jag Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 så utrolig snille dere er!tusen takk begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå