Gå til innhold

dere som har hund, hvordan hund/hunder har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to Cairn Terrier tisper. Den ene blir to år om ei uke, og den andre blir to år i midten av juni. Vi har en forvertavtale på begge. Den eldste tispa er til oppdretteren nå med sitt første valpekull, så da er det bare et kull igjen før hun blir vår. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det ikke jeg som har disse nå, hehe, men da jeg bodde hjemme hadde vi 2 cairn terriere. mamma tok med disse to da hun flyttet. føler jo at det er litt "mine" hunder og da, hehe, når jeg har vokst opp med dem:) hadde en cairn før disse to her også. så jeg tror det er cairn jeg skal ha når baby har blitt noen år og vi er klar for hund!:)

Skrevet

Har en staffordshire bullterrier tispe på snart 4,5 år! Verdens snilleste hund;)

Skrevet

Har en Liten herremann på ca1år og 3mnd. Han er av rasen Italiensk Mynde:) mest kjærlige kosete hunden jeg har vært borti!

Jeg tok han til meg for 6mnd da han har hatt en vond start på livet. skulle finne et nytt hjem til han men har vært vanskeligere enn ventet:(

Vi skulle så gjerne ønske vi kunne fortsatt å ha han men siden han sliter så mye med seprasjonsangst og trenger all oppmerksomhet selv går det ikke når det kommer en liten en til verden..

*sukk* får nesten tårer her jeg sitter:(

Skrevet

Har en chihuahua-gutt på snart 4mnd :)

Skrevet

har en stor puddel gutt på 3 år:)

Skrevet

Ei blandingstispe på 3 år. Blanding av Bullmastiff, Rottweiler og Schäfer.

Skrevet

Ei lita Basenji tispe på 1,5 år :) herlig, sort og hvit.

Skrevet

Vi har ei 11 år gammel tispe. Blanding av Schæfer og Tervueren. Nydelig fin, men litt gammel og sær :-)

Skrevet

Vi har to Tervueren, hannhunder. Den eldste blir 4 år til sommeren og den yngste blir 2 år til sommeren :-) En grå og en rød :-)

Skrevet

irsk å engelsk setter - 1 å 6 år

blanding av engelsk setter å schefer - 4 år

Skrevet

Har to cavalierer king charles spaniel. En blendheim gutt på to og et halvt år, og ei tricolor tispe på 8 mnd. Doffen er kastrert, så det blir ikke noe valper her;)

Skrevet

Whippet tispe på 11 mnd. Verdens beste rase, kommer aldri til å bytte:-)

Skrevet

Vi har en drever på snart 4, og en kjempesøt liten Jack Russeltispe på 8 mnd. Hun er kjemperedd for småbarn så vi håper at det vil gå seg til når babyen kommer. Hun kommer godt overens med guttungen som er 10 år.

Skrevet

Vi har ei border collie tispe på tre år, ei litt humørsøk dame..... Ho ha alltid vært snill, men siste året etter ho fikk kvalper endret humøret seg litt. Egentlig er ho ei kosete snill dame, som bare vil ha kos. Datter hennes på et år, border collie den og, ei nydelig, litt hyperaktiv, snill jente! Også har vi en grå elghund kvalp på syv måneder. Ho er min lille baby, som jeg ikke klarer å venne av med kos. Ho og jeg skal jammen jobbe med forholdet vårt når jeg om alt fra om fire dager til tre uker kommer hjem med en orntlig baby.....!!!

Skrevet

vi har en stor Rottweiler/Schäfer gutt på 3 år. Tror og håper han vil takle storebror rollen, men vi får vente å se. Har gått fint å tilføre to katter til familien, men det har tatt litt tid, tilvenning og tålmodighet!

Skal etter all sannsynlighet ha Leonberger neste gang, men vente to-tre år til før vi får flere firbente venner i familien:)

Skrevet

Har verdens nydeligste gordon setter på 8 måneder, hann hund som alle tror er tispe..hehe:)

mor sitt lille gull;) Aktiv og leken ute, såklart, men rolig og kosete inne så føler oss veldig heldig der..han ser nok frem til å bli "storebror":-)

Skrevet

Hei.

Vi har en staff. bull terrier på snart 3 år:) heter Obelix og snill bamse:)

Og en liten baby på 8 måneder som er helt forelsket i ham

Skrevet

Vi har to Cavalier King Charles tisper. Den største er 1 år og 3mnd og den minste er bare 5 mnd. En er tricolor og en er rubi. Kjempefine og verdens snilleste:-)

Skrevet

VI HAR EN ISLANDSK FÅREHUND:) VERDENS NYDLIGSTE:)

gå inn på hjemmesiden vår å se:)

www.IsStjerna.com

Skrevet

Vi har en Golden Retriever som snart fyller 1 år :) Nydeligste i verden selvfølgelig!

Skrevet

Vi har en cavalier king charles spaniel, tispe, blenheim:) Herlig hund, lyst på en til, hun vi har er 1,5 år gammel:)

Er sååå gla i hun, blir spennende å se hvordan hun reagerer når vi får et nytt familiemedlem, katten har hun blitt sjefen over for lengst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...