miobell Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Nå har jeg sett min lille i magen for en uke siden, var da 12+5. Den så perfekt ut, masse bevegelse og hadde det supert i mammas mage. Herlig opplevelse! :-) Nå begynt å kjenne at livmoren vokser nærmere og nærmere navlen for hver dag som går. Ligger og kjenner på dette om morgenen, da det kjennes best. Så herlig å kjenne at noe skjer der inne! Begynner jo å se det godt også! :-) Mener jeg kjente dens bevegelse for en uke, som leamus i magen, men ikke sikker... det er vel vanlig at førstegangs ikke kjenner det så tidlig som jeg er nå? 13+6 Men når en kjenner livmoren vokser oppover og man så et lite perfekt nurk på ul da 12+5, da er vel det ganske så sikkert at alt går som det skal der inne? Skikkelig spennende tid dette!!! :-)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 ja,det er en spennende tid:)jeg er snart i uke 18 og kjente livstegn fra det lille nurket for ca 2 uker siden,er 2 gangsfødende:)når du har sett hjertet til den lille slå sier di at sjangsene er store for at alt går bra:)
Trulte76 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Det er iallefall veldig liten sjanse for noe galt skal skje nå..den prosenten er liten iallefall.. Kan godt være det er små spark du kjenner Det at 2.gang kjenner det før er fordi de kjenner igjenn disse små sparka..ikke dermed sagt at ikke 1.gangs skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå