Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett min lille i magen for en uke siden, var da 12+5. Den så perfekt ut, masse bevegelse og hadde det supert i mammas mage. Herlig opplevelse! :-)

Nå begynt å kjenne at livmoren vokser nærmere og nærmere navlen for hver dag som går. Ligger og kjenner på dette om morgenen, da det kjennes best. Så herlig å kjenne at noe skjer der inne! Begynner jo å se det godt også! :-)

Mener jeg kjente dens bevegelse for en uke, som leamus i magen, men ikke sikker... det er vel vanlig at førstegangs ikke kjenner det så tidlig som jeg er nå? 13+6

Men når en kjenner livmoren vokser oppover og man så et lite perfekt nurk på ul da 12+5, da er vel det ganske så sikkert at alt går som det skal der inne?

Skikkelig spennende tid dette!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det er en spennende tid:)jeg er snart i uke 18 og kjente livstegn fra det lille nurket for ca 2 uker siden,er 2 gangsfødende:)når du har sett hjertet til den lille slå sier di at sjangsene er store for at alt går bra:)

Skrevet

Det er iallefall veldig liten sjanse for noe galt skal skje nå..den prosenten er liten iallefall..

Kan godt være det er små spark du kjenner :) Det at 2.gang kjenner det før er fordi de kjenner igjenn disse små sparka..ikke dermed sagt at ikke 1.gangs skal gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...