Gå til innhold

Hvordan er det mulig??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FYYYYYYYYYY FLATE!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Blir kvalm:(Stakkars unge!

Skrevet

selfølgelig er alle anonyme i dette inlg.. hva er galt egentlig? er ikke hun like godt utrustet til få et barn? hva skulle hun gjort.. tatt abort? jada, vet hun har vært hos fruktbarhets doktor.. vet mange som er myyyye yngre som ALDRI skulle fått barn. hun kan bli en bedre mor for sitt barn, enn mange andre.. hvorfor ikke.. trangsynte mennesker..

Skrevet

Ungen blir garantert mobbet.hvor gammel er foreldra når ungen går på ungdomskola da?? Vet av ei som hadd en eldre far..hun ble mobba mye pga det.

Skrevet

Klart man ikke skulle tatt abort i uke 30! Men folk i den alderen burde ikke vært hos fruktbarhetsleger heller. Er ikke spesielt trangsynt, men jeg mener at man burde være voksen før man mister foreldrene sine til alderdom og jeg mener at man burde være sånn tålelig i form så man orker foreldrerollen. Den er krevende, uansett hva du måtte mene, og at kroppen tåler mindre jo eldre man blir er også et faktum UANSETT hvor lite trangsynt man skal være..

Skrevet

Vet om ei som hadde ei ung mor som blei mobba for det.....betyr det at alle under 22år også skal ta abort? Kan ikke se problemet...

Skrevet

HALLO?! Mobbinga er ikke det som bekymrer meg,men mora er tross alt 71 år når ungen er 14 år(hvis hun da lever) !Ganske skremmende!

Skrevet

Synes det var ganske kult! Hvem kan forutse at dette barnet får det verre enn andre barn? I så fall, til alle dere som har en perfekt oppskrift på mødre, kan dere ikke skrive ingrediensene sånn at vi vet om vi egner oss eller ikke?

Skrevet

Signerer Figa her, skjønner ikke hvorfor dette er så ille. men har sagt min mening om dette på skravle så gidder ikke skrive så mye her:)

Men synes det er trist at vi er så raske til å dømme andre!

Og blir ungen mobba pga at foreldrene er eldre, så er det litt opp til oss andre foreldre å sørge for at barna våre får et litt mindre dømmende syn på dette? hvis det er mobbingen som er problemet mener jeg. barna tar jo tross alt etter foreldrenes synspunkter på en del ting

Skrevet

leste et innlegg ang dette (ganske så modne damer som får barn), hvor personen fortalte at hun hadde hatt eldre foreldre, som hun i ung alder måtte ta seg av og fikk et anstrengt forhold til pga senilitet og fordi de trengte mye ettersyn når hun var ung..

ser jo selvfølgelig at dette ikke skjer overalt, men ser også at det ikke kan være lett for disse barna.

en annen ting, som vil tippe mot andre siden, er at mange modne har etablerte forhold, og ofte har mer tid til barnet..

Skrevet

Selvfølgelig kommer barnet til å bli mobbet, ettersom mobbere som regel tar med seg slike holdninger hjemmefra. Det holder med en surmaget mor det (f.eks. en anonym på denne debatten) som forteller ungen sin at dette er rart, uvanlig og slettes ikke normalt. Det er ikke mer som skal til.

"Riktig" alder på vordende foreldre er ikke svaret på alt. en tjueåring kan også havne i en bilulykke og bli pleietrengende resten av livet. Vi har faktisk ingen garantier for hva fremtiden bringer.

Skrevet

Nja, synes ikke det argumentet holder, lubine. Det er tross alt veldig skjeldent at 20 åringer havner i en ulykke og blri pleietrengende men veldig vanlig at 70åringer blir det...

Skrevet

Jeg gikk i klasse med ei som hadde en mamma som fikk henne når hun var 46 og pappa'n var vel enda eldre. Min mor fikk meg da hun var 16 og min far 18. INGEN av oss ble mobbet for dette (eller noe annet for den saks skyld) i vår oppvekst....!

Herre, mange av dere virker som lever i en meeeeget lite nyansert verden!

Skrevet

Ikke veldig mange pleietrengende 70 åringer i disse dager....

Skrevet

Signerer Miss Misantrop her.. Faktisk forferdelig mange spreke 70-åringer ute å går..

Skrevet

Jepp. Tiden har tross alt endret seg. En 40-åring, 50-åring eller en 57-åring kan ikke sammenlignes med hvordan det var for femti år siden. Vi lever lenger og vi lever bedre.

Jeg kjenner ingen som er pleietrengende i en alder av 70 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...