Gå til innhold

Nå revner mageskinnet her snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at barnet kan være i så kraftig aktivitet at det både smeller og knekker inne i magen? Og i tillegg stikker det ut lemmer her og der som lager buler på mageskinnet. Nå begynner jeg å bli bekymra her :P

Har ikke spist noe sukker heller, og sitter i ro nå. Dette gjør faktisk vondt i skinnet! Tenker om det kan tyde på misnøye eller noe galt når det blir SÅ kraftig aktivitet.

Er i uke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter egentlig å lurer litt på det samme jeg!

mageskinnet mitt er enda veldig elastisk så det går bra men, de fleste rørelsenne gjør faktisk måvondt inni der.

Skrevet

Blir mest redd for at noe er i veien, at det rett og slett er bevegelser i panikk eller misnøye fra barnet når de blir så kraftige at det er vondt.

Noen med erfaringer eller som vet..?

Skrevet

ta og ring føden .

Skrevet

jøsses for en sur anonym over her........

Skrevet

jeg er absolutt ikke sur, men det var men som ikke tenk ring føden og snakk med med.

Skrevet

Hvordan gikk det med deg ?

Skrevet

Ringe føden pga. aktivitet??! Tja - etter alt det jeg har hørt, er aktivitet alltid et godt tegn :-> jo mer aktivitet, jo bedre sier legen min!

Har selv en stort sett svært aktiv liten krabat i magen, og det kjennes ofte ut som om hun skal hoppe eller bølge eller riste eller sparke eller kile eller hikke seg ut av magen, rett og slett. Kjenner også små kroppsdeler som plutselig stikker ut. Det kan gjøre vondt iblant når hun rykker til, eller sparker på et ømt sted. Når hun beveger seg ekstremt mye og lenge, er det også ubehagelig for meg. Men - jeg tolker det som at hun har det bra, og forsøker å slappe av når hun setter igang turninga som verst. Tror absolutt ikke du trenger å bekymre deg pga. aktivitet. Tvert imot! :->

Skrevet

Hei :-)

HI her. Nei, jeg ringte ikke føden. Syntes også det ble litt.. tja, drøyt nesten. Jeg var jo ikke direkte redd eller følte meg dårlig, ville bare høre om noen flere opplevde det samme. Så jeg søkte litt rundt på nett og fant litt info der etterhvert. Og nå fikk jeg jo enda et flott svar av en anonym over meg her :D Tusen takk for det! :-)

Er fortsatt masse aktivitet flere timer hver dag, men det går helt greit nå :-)

Skrevet

Jeg har seks dager igjen til termin og i dag har aktiviteten vært så høy at jeg har vært rent bekymret.. har gjort skikkelig vondt og magen har hatt mange rare fasonger i løpet av de siste timene... men nå ser det ut til at pia har roa seg ned.. heldigvis..

Skrevet

Ja, det er ikke så godt når det begynner å bli trangt om plassen, i tillegg til at man er øm i hele mageregionen og det attpåtil er full rulle der inne.. skal jo såklart ikke klage på at man kjenner liv, men det kan faktisk være skikkelig vondt og litt slitsomt når det blir masse over laaang tid samme dag... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...