Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 De kunne ikke si eksakt hva smertene kommer av men trodde de faktisk kunne komme av en kraftig urinveis infeksjon, hadde +4 på urin på legekontroll men fikk ikke noe antibiotika siden det ikke gjør vondt og tisse.. Både lege og jordmor mente jeg burde fått antibiotika når det var så høyt, hadde +3 på urin nå.. Ble sjekka med UL og babyen hadde det heldigvis bra :-) Sjekka også nyrene om det kunne være nyrestein men det så ikke slik ut, kunne kansje være nyregrus men da burde jeg kjent litt stikkninger ved toalett besøk mente legen.. Blodtrykket var litt høyt men det kan komme av at jeg var redd og nervøs.. Men alt fint med babyen og er det som teller :-)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 *puh* det var gode nyheter! Så innlegget ditt tidligere i dag.. Får håpe du ikke opplever så mye mer vondt fremover da! Godt å vite at babyen har det bra.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 det var bra da:) håpe det går over nå da:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Bare glad det ikke var begynnendes rier eller noe jeg, er ganske lei allerede men ikke lei nok til at jeg vil føde i uke 23+++ Har tatt paracet for kvelden så håper jeg får sove til natta,fortsatt ganske kraftige smerter men de har gått mere over til bare venstre siden nå og ikke like intense nederst i magen som dem var.. Så får håpe det er bedre til i morra for da har vi lova Amalie at vi skal på aketur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå