LadyLuck & Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Måtte bare inn å skryte litt... Atekatten på 14mnd ble den 20.3 storebror!!!!! En liten gutt på 3610g (30g mindre enn storebror) og 50cm (like lange)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Gratulerer til dere alle, og lykke til med enda en liten gutt=)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Heldiggris!!!! Gratulerer fra guttemamma til de skjønnste små karer i verden
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Gratulerer så mye med gutten. Godt å være ferdig med svangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå