viny Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hei lurer på om det er noen som vil spå meg nå selv om jeg er i godt voksen alder. Jeg er 46 år og siden vi mistet i en ma i sommer har vi prøvd å bli gravide igjen. Er litt redd for at noen skal tro at dette er bare tull siden vi faktisk har alderen i mot oss men det er faktisk veldig seriøst ment. Vi vil så gjrene lykkes igjen vi også. Jeg er født 281161 og gubben 190561. Er det noen som ser noen graviditet på oss???? Tusen takk til den eller de som tør prøve seg. Klem fra viny
Vegaspia Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 hei på deg, Jeg er i samme situasjon som deg, men vi får ikke gi opp. Jeg ble spådd at noe skulle skje før august, så jeg krysser fingrene for deg også :O9 Men vi får vel ta dette litt med ei klype salt... spåinga altså, er jo ikke alltid det stemmer ) Lykke til! PS; det jeg egentlig skulle skrive var at det ikke alltid er noen her å spår så tålmodighet er noe vi må ha her, og være glad noen har dette som en hobby. Hvor bor du forresten ? Jeg er i Drammen
viny Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Hei jeg bor på senja. Hvor gammel er du? og har du prøvd lenge? Klem fra viny
viny Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Stakkars meg som er så nyskjerrig og så gjerne vil ha et håp i enden av snøret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå