83nina Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Det startet i går ettermiddag, klør og klør over hele kroppen.. Var på sykehuset i dag og fikk beskejd om å prøve hvitvask først, hvis dette ikke tok bort kløen skulle jeg begynne på noen tabletter jeg fikk med. Noen som har erfaring med svangerskapskløe og hvitvask? Etter første smøring klødde jeg ikke på et par timer, men nå må jeg smøre meg hele tiden. snart brukt opp hele flasken, er det meningen jeg skal smøre meg så mye de neste fire ukene (er 36 uker i dag)? Eller burde jeg ta tablettene? på forhånd takk for svar;)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 jeg hadde prøvd tablettene, siden hvitvask tydligvis ikke hjelper.men du skal vel til fastlege/jordmor over påske,så da kan du jo samtidig be om en blodprøve for å måle lever og galle verdier,for å utelukke den farlige svangerskapskløen,ønsker deg lykke til
Joikaboll@ Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Har ikke prøvd hvitvask, var hos legen ang kløe, tablettene kunne jeg ikke få sa legen min. Så nå har jeg gått å klødd siden uke 7, etter 25 uker med intens kløe har jeg kommet til at jeg like greit kan klare noen uker til. Om det ikke går over etter fødsel blir jeg spedalsk, og det er mildt sagt. Ang hvitvask så har jeg ingen erfaring, kanskje det kommer opp noe om du googler.
83nina Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 snaket med sykehust og fikk beksjed om å starte med tablettetene. Takk for respons;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå