Thunderstruck Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vi ble invitert til ei barndomsvenninne av meg og vi har møtt hennes samboer en gang før.Hennes samboer viste liten interesse for og i det hele tatt prate med mannen min.Han jobba ute i flere timer etter at vi kom.Og det var ikke noe viktig arbeid! Mannen min tilbød seg og hjelpe til med noe,men neida.. Så han satt no sammen med meg og vennina mi og kjeda seg. I dag spiste han frokost med oss før han satte seg på kontoret sitt.. Kom og sa adjø da..Hvordan hadde dere reagert?Ekkelt og si i fra også.. Kommer nok ike til og reise dit med det første..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Dårlig oppdratt mann, he he. Kommer begge hvis dere inviterer da? Hadde nok drøyd det en stund til neste gang jeg ja.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 det er veldig kjipt. Bruker alltid å avklare med mannen min at han har tid/lyst om vi inviterer en venninne av meg med mann. Hadde vel sagt til venninnen min at dere to kan møtes på egen hånd neste gang, i alle fall om dere er gode venner med samme person.
trillemamma Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Det er jo veldig kjedelig. Her hadde jeg klarert det med mannen på forhånd.
Trulte76 Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Blir jo mere dere er å beseøker HENNE og ikke de BEGGE.. Hadde det vært min samboer så hadde jeg sagt ifra hva jeg hadde syntes om dette..man kan jo være litt sosial da og være lit til stede..
Mockanin Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Han høres ut som xn min. Bodde sammen i en bitte bitte liten leilighet. Når veninnen min kom på besøk satte han seg forran pc'n med headsett på og heavy metal på fullemugger så vi hørte musikken litt for godt. Ikke hilste han på folk heller. Dårlig med folkeskikk innabords der ja.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 hørtes kjedelig ut ja.... tror jeg ville forklart venninda de det om dere blir invitert en gang til.... eller så kan du evt. si at bare du kommer og la mannen din gjøre noe annet morro...
Thunderstruck Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2008 Blir ikke reist med det første nei.Synd,for venninna mi er jo skikelig koslig osv.. Og hun prater greit med min mann osv.. Menmen..lite og gjøre med..
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Kan jo ligge noe annet bak? Sosial angst eller noe? Mannen min er ikke begeistret for besøk han ikke kjenner pga sosial angst, men han er veldig flink til å prøve å bli kjent med folk allikevel. Gjemmer seg sjelden. Men han virker jo helt fjern på de som ikke kjenner han da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå