ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hvor tidlig er det aktuelt, hvør søker jeg om å få d dekt, og hva koster d hvis jeg ikke får d dekt??? jeg simpelten haaaaater kroppen min for tide.... type slet ganske heavy med mat-angst/spiseforstyrrelser før jeg blei gravid, var selvsagt tynn som en sil da jeg ble gravid men d krøp etterthvert på meh 34 kg....som om ikke d var nok å få noia av, la de fleste seg rundt magen... ja ja, tenkte jeg; -de går nok av når jeg får kommet skikkelig igang med amminga....velll...d gjorde IKKE ! d rant jo av en del ; 11 kg unna "matchvekt", men den mangen kommer jo aldri til å h gå bort!!! jeg klarer ikke mere jeg,psyka mi svikter (jaaa....jeg ER sikkert svak, men jeg om d da..) jeg må simpelthen opereres... men hvor og hvordan ??? for ikke å snakke om PRIS?
Monajenten Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Jeg opererte på Colosseumklinikken i Oslo ca 7,5 mnd etter siste fødsel. Søkte i slutten av april og fikk svar innen et par uker. Fastlegen må skrive henvisning hvis du vil prøve å få det dekket, og du kan sende henvisningen til de sykehusene du ønsker (fritt sykehusvalg.) Hvis man ikke får det dekket, koster det vel fra 34000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå