Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hvor tidlig er det aktuelt, hvør søker jeg om å få d dekt, og hva koster d hvis jeg ikke får d dekt??? jeg simpelten haaaaater kroppen min for tide.... type slet ganske heavy med mat-angst/spiseforstyrrelser før jeg blei gravid, var selvsagt tynn som en sil da jeg ble gravid men d krøp etterthvert på meh 34 kg....som om ikke d var nok å få noia av, la de fleste seg rundt magen... ja ja, tenkte jeg; -de går nok av når jeg får kommet skikkelig igang med amminga....velll...d gjorde IKKE ! d rant jo av en del ; 11 kg unna "matchvekt", men den mangen kommer jo aldri til å h gå bort!!! jeg klarer ikke mere jeg,psyka mi svikter (jaaa....jeg ER sikkert svak, men jeg om d da..) jeg må simpelthen opereres... men hvor og hvordan ??? for ikke å snakke om PRIS???
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Du kan se på www.bukplastikk.com for info, tror det finnes masse dær:) Nå har ikke jeg operert magen enda men skal etterhvert og min mor har hatt en slik operasjon, for å få det dekt søker du gjennom fastlegen din, er vel slik at du må ha så så mange cm heng for å få det, husker ikke hvor mange. Min mor ble operert i trhjem men ble ikke fornøyd med resultatet, så denne gangen skal hun til ålesund på medi3 (litt usikker på hvordan det skrives), der er de visstnok veldig flinke på slike operasjoner. For å beholde anonymiteten til min mor signerer jeg nå med anonym:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Det at psyken din "svikter" betyr da ikke at du er svak! Har du fått noe hjelp for spiseforstyrrelsene dine? Får du noe hjelp nå?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 har alltid hatt et komplisert forhold til mat, kan man si... går litt i bølger, innimellom er d ok å spise "normalt" andre perioder ikke... så jeg er litt rar sånn.. har jo gått til psykolog å diverse, men d funker vel helst "der og da"... men jeg har d fint jeg; d er heeelt sikkert mange andre som sliter med ting som er mye verre enn d jeg gjør!! men takk for at du svarte, Riga +snulla & vesla ) ååå! er de flinke i ålesund?? d blir vel d nærmeste sykehuset for meg, eller bergen, så hadde jo vært suuuupert om de faktisk var flinke der... men om jeg ikke sku få d dekt, hva er pris da ca?? peiling??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Ja det er veldig flinke i ålesund:) Vet ikke pris men det kan man sikkert finne på nett ett sted;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå