Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd vibrator i skjeden for å få fødeslen igang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd det, og ville heller ALDRI gjort det! Man får jo beskjed om å ikke bruke det fordi det kan gjøre noe med hjertet til babyen...

Skrevet

d må da være grenser for ha man skal prøve for å få igang fødselen,babyen kommer når den er klar....ikke stress sånn da.Skjønner at folk vil at den skal komme,er lei selv og ønsker gullet hjertelig velkommen,men tyr ikke til metoder for å få henne ut!!

Skrevet

skal holde deg langt unna det når man er gravid, for den forstyrrer hjerterytmen til babyen. som hun over sier, babyen kommer når den kommer

Skrevet

Håper du tar bedre valg når barnet er født!!

Skrevet

ja vibrator skal du være forsiktig med. kan du ikke prove noen av de andre trixene da..? Bringebær kapsler, brungebær te, lange gå turer, gå i trapper, spise sterkt kryddret mat, stimulere brustvortene i dusjen, varme bad, også har man jo sex da hvis du har denne lysten!?

Noen ganger har jeg erfart at det fungerer like godt og legge seg godt tilrette på sofaen og bare slappe skikkelig av og ikke tenke på og 'komme igang' i det hele tatt. Utrolig hva som kan skje hvis kropp og sinn slapper ordentlig av også. Slik skjedde det med min nr. 2. Helt ut av det blå, liggende på sofaen med potetgull og en god film.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...