Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 er det verste jeg ser! Mødre i 40-årene med slitne joggedresser og ringer under øynene som drar en hylende unge etter ørene gjennom kjøpe senteret fordi hun skal bruke penger... Det ser helt forferdelig ut! og ungene hyler og skriker og er drita lei etter mange timer på et kjedelig kjøpesenter. Når vi har med ungene på kjøpesenter prøver vi å gjøre det kortest mulig. Ungene våre er opplært til å være høflige og rolige, og sier pent ifra når de er slitne. Da går vi en tur på kafe' eller går hjem igjen. jeg syns det er rart at de stressa, sinte foreldrene jeg ser alltid er i 40-årene, og med små unger. Kanskje de har levd litt for lenge alene, og blitt litt for vant til å bare ha seg selv å ta hensyn til? og så tror de ungene skal holde ut i mangfoldige timer på et kjedelig kjøpesenter, med klesbutikker og matbutikker og salg hele dagen?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 er det verste jeg ser! Mødre i tenårene med siste mote på og totalt oversminket som drar en hylende unge etter ørene gjennom kjøpe senteret fordi hun skal bruke penger... Det ser helt forferdelig ut! og ungene hyler og skriker og er drita lei etter mange timer på et kjedelig kjøpesenter. Når vi har med ungene på kjøpesenter prøver vi å gjøre det kortest mulig. Ungene våre er opplært til å være høflige og rolige, og sier pent ifra når de er slitne. Da går vi en tur på kafe' eller går hjem igjen. jeg syns det er rart at de stressa, sinte foreldrene jeg ser alltid er i tenårene, og med små unger. Kanskje de har levd litt for lenge hjemme hos mamma og blitt litt for vant til å bare ha seg selv å ta hensyn til? og så tror de ungene skal holde ut i mangfoldige timer på et kjedelig kjøpesenter, med klesbutikker og matbutikker og salg hele dagen?
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Har aldri unger med på kjøpesenter uansett, så føler meg ikke det aller minste truffet.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 anonym 17.47. prøvde du og være morsom?? ....du var ikke det altså...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Det var da merkelig at det bare er mødre i 40-åra som stresser og har unger som griner =))) *flirer av teit innlegg*
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 hmmmm...tror jeg er for lite ute på kjøpesenter, gitt. Har hverken sett unge eller middelaldrende mødre med barn, som beskrevet her...... Er nok fordi jeg er så ansvarlig at mine unger aldri får se innsiden av en butikk eller kafe. Det er jo fyfy, og kan være farlig, har jeg lest. Jeg handler mat og andre ting på dagtid, uten barna som er på skolen. Jeg er hjemmeværende husmor, og tar den jobben alvorlig. Hisen snart middelaldrende mor....
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Dersom det i det fjerneste fjerne er mulig å la være å ta barrnet mitt med på kjøpesenter så tar jeg ham ikke med. Dersom jeg kan slippe så går jeg heller ikke. ;o)
KariMari Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes hun var skikkelig morsom, jeg:-DDDD Det stemmer jo!
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Er sjelden på kjøpesenter, og stikker gjerne innom en kjapp tur etter jobb om jeg skal ha noe. Greit å slippe å ha med barna, uansett om man er ung eller gammel, tenker jeg. Men mange virker jo å ha kjøpesentre som hobby. Handling, kafe og å kikke på folk. Ok det, selv om jeg selv ikke tilbringer mer tid enn jeg må der ;-) Folk er forskjellige. De fleste "godt voksne mødre" jeg kjenner, er veldig flinke og konsekvente med barna.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Mor-Dior og Baby-dior, eller hva det var nå hun kalte seg følte seg vel truffet. Er vel i den kategorien.
Tokatter_USA Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Er du sikker på at de er i 40-årene? Dette tror jeg: De du ser som er så stressa og ser slitte ut, er folk som stresser og sliter mer enn alminnelig og dermed ser eldre ut enn de er.
Northernlights Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Huff,så fæle disse mødrene i 40 årene er. Trist for barna å vokse opp under sånne grusomme forhold. Men du har da mobilen med deg? Ta en telefon til barnevernet neste gang,kanskje? Du må jo gjøre ditt for å redde disse stakkars små barna fra en sånn tragedie,synes jeg. Tror ikke jeg får sove i natt etter å ha lest dette =o(
prekæs Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Jøss. Jeg jobber virkelig ute blant folk men ser sjelden kvinner rundt 40 i joggebukser. Unge derimot. Kryr det av...uavhengig av rompestørrelsen. Er enig med to katter. Mange ser slitne ut og langt eldre enn de er.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 23. mars 2008 #16 Skrevet 23. mars 2008 nei nei gressenka.... føler meg ikke truffet der du. jeg er deilig når jeg går på kjøpesenteret jeg;) og det samme er min mor
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 Så fint at du er perfekt da, med perfekte barn og perfekt oppdragelse. Tror ikke du overdriver det grann i innlegget ditt. De har sikkert gått der helt siden senteret åpnet og de har ikke fått mat eller drikke. Get lost! Er du ikke en smule fordømmende? Av og til må man faktisk gjøre ærend, er man alene om omsorgen er det ikke bare bare å sette igjen barna hjemme og dra alene og få gjort de ærendene. Trenger ungene sko må de kanskje være med og prøve de. Gidder hvertfall ikke dra med meg 10 par sko hjem, sånn at ungene får prøve de. Men når sant skal sies, så har jeg sjelden med barna på senteret, jeg er der sjelden lenge, gjør de ærendene jeg har planlagt, handler mat og drar. Og ikke er jeg i 40-årene heller. Men synes heller ikke det er ofte jeg ser slike eksempler du sikter til. Enten er du altfor mye på kjøpesenter selv og har for mye tid til å observere slikt eller så sitter du bare og dikter og ser det som en fin anledning til å få frem hvor flotte barn du har... Jeg har også flotte barn, er stolt av de, alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #18 Skrevet 23. mars 2008 Det rare er at vi alle en dag kommer til å bli stressa mødre i 40 årene. Vi kan ikke hoppe over det tiåret. Stressa kan man bli både med en unge på to som hyler og skriker, og en på 16 som er full av hormoner. Unger er unger.
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #19 Skrevet 23. mars 2008 Jeg tenker nå det at denne personen har det altfor godt, dersom dette er det verste hun ser...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #20 Skrevet 23. mars 2008 Da har du ikke sett mye av verden. Barnedrap er hakket værre! Dustete!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #21 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er anonym 17.47. Jo,jeg syns faktisk jeg var utrolig morsom jeg,tok rotta på HI i allefall;)).Og kanskje fornærmet deg med det samme..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå