Gå til innhold

57 år og gravid!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er sykt. Mener enn er for gammel da ja.

Skrevet

æsj.....det blir for gammelt ja....ærlig talt da..

Skrevet

Synes ikke det er sykt jeg! Virket som hun hadde ønsket seg familie ganske lenge. Så lenge barnet blir tatt godt vare på og vokser opp under gode forhold, har vel ikke alderen så mye å si? Ikke det at det ikke var gammelt, for hun var jo ikke akkurat ung, men synes det var drøyt å kalle det sykt... Ville heller si at det er utrolig. Men det er bare min mening da.

Skrevet

Tja....vet ikke om jeg vil kalle det sykt, men kanskje litt egoistisk.

Tenker på at ho er 57 nå, og når barnet er 20 vil ho være 77, hvis ho lever.

Å miste en mor og far av alderdom i så ung alder kan umulig være lett. Jeg er ikke klar til å miste mamma (selv om man aldri kan vite hva som skjer ute i vår verden)

Skrevet

Jeg tror man aldri kan bli klar til å miste en av foreldrene sine, men det er klart at det kan være vanskeligere å miste en forelder i ung alder.. Jeg er enig i at man aldri kan vite hva som skjer uansett om man er ung eller eldre.

Synes ikke det er egoistisk, hun hadde jo ønsket seg en familie lenge, og hva vet vi? Kanskje er hun en kjempe sprek mor selv om hun er litt opp i åra, selv når ungen begynner å bli eldre. Og er hun ikke så sprek, veier kanskje trygghet, kjærlighet og omsorg opp for det?

Synes vi bare ikke skal være så raske til å dømme andre.. og sikter da til dere som kalte dette sykt og kvalmt/ekkelt..

Men alle har rett til å mene hva de vil selvfølgelig..

Skrevet

ingen som kalte det kvalmt/ekkelt her, men en som skrev æsj, og det går vel for noe av det samme. Blir ærlig talt opprørt av å lese at noen skriver æsj om en eldre kvinne som skal bli mamma! Synes det var et utrolig barnslig utsagn

Skrevet

har en liten tanke om at så lenge naturen går sin gang og man blir gravid "av seg selv" så får det være ok (for min del)

men det er jo en GRUNN til at det ikke er mulig å bli gravid au naturell i en alder av 57.....! for min del så strider det litt imot det som er naturlig. det blir en form for manipulering av naturlig biologi.

(og jeg referer ikke nå til ivf ved ufrivillig barnløshet hos den generelle befolkning)

Skrevet

Uff, synes det er trist med alle som skal "forstå og være åpen for" mora og ikke tenker på barnet. "ååååtenk at hun sikkert er like flink som de som er 20" hører jeg mange si. Flink eller ikke er ikke poenget! Når man bikker 70 blir man gradvis mer pleietrengende og det er antageligvis ikke så moro som dere tror å stelle gamlinger i stedet for å utdanne seg og feste med venner. Synes fryktelig synd på dette barnet og mora er egoistisk...Leger som gir fruktbarhetsmedisiner til oldinger burde skamme seg!

Skrevet

Jeg syns dette er for drøyt, 57 år ER for gammelt. Jeg mener dette er veldig egoistisk av foreldrene, har ingen forståelse for slikt.

Jeg vet at mange tenker det er følelsesløst å synes sånt om en blivende mor, men jeg syns bare rett og slett synd på ungen som sannsynligvis vil bruke mye av sitt unge liv på å pleie sin mor, for så å miste henne mens h*n enda er ung. Ja, alle kan miste foreldrene tidlig, vet det, men i dette tilfellet er liksom ungen dømt til å miste sin mor tidlig...

Jeg syns ihvertfall ikke noe særlig om dette, jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...