Hønemor30 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Sliter med dette!!! Det gjør så utrolig vondt nå..burde ha vært til fysioterapeut men nå må det uansett vente til over påske. Har kjøpt en kjølende gele på apoteket som skulle være bra for anspente og stive muskler, men dette hjelper slettes ikke. Noen som har noen kjerringråd, tips til meg?!!
tryde Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 føler med deg. ta deg en tur til kiropraktor når påsken er over. har du varmepute? ligg litt på den det hjelper meg når jeg har vondt.
Ausgustbarn Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Varmt bad, så varmt og lenge du orker. Hjalp meg mer enn paracet, dessuten ikke bra m tabletter når man er gravid. Lån badekar hvis ikke du har, eller ta en tur i varmtvannsbasseng i svømmehallen. Unngå å fryse og dermed spenne musklene. Lykke til!!
Deidei Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg sliter selv med vond nakke.. og når det er som værst så fyller jeg veldig varmt vann i ei stor brusflaske, surrer et håndkle rundt og legger meg på det.. Jeg føler varmen er mer lindrende enn kulde.. Få gjerne noen til å gni litt forsiktig når du er varm der... Ellers anbefaler jeg deg kiropraktor eller fysio, litt avhengig av hva smertene skyldes.. Lykke til!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 varme eller kulde hjelper meg til tider. men ellers er det stort sett akupunktøren min som redder meg når det er som verst, alt annet er bare midlertidig lindring.. Vær forsiktig i fht massasje osv da dette kan gjøre vondt verre. avslapping og ro er stort sett beste kur. Ellers ville jeg også abefale forebyggende: unngå stress, sove riktig (tempurpute gjorde underverker og hindret meg i å ligge feil med hodet), sitte rett forran pcen og tv så det ikke blir overanstrengt. Og tøy forsiktig fra side til side.. Håper du snart blir bedre!
Madde/sommergutt:) Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 jeg hadde veldig vond nakke en perioden, så fikk jeg sambo til å massere meg med litt tigerbalsam, som jeg lå med over natten, og dagen derpå var nakken god som ny:) Hadde ikke trodd at det skulle fungere så bra, men det var utrolig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå