Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Det STINKER på kjøkkenet! Lukter rett og slett bæsj! Men JEG FINNER IKKE HVOR DET KOMMER FRA! Har snart rivd i stykker hele kjøkkenet nå. Jeg tror jeg blir gal. Noen har gjemt seg på kjøkkenet mitt og lagt seg til for å dø!
Psyche Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Bak kjøleskapet? Bak komfyren? Under vasken? Inni oppvaskmaskinen? eee....h...Under søppelspannet? Inni kjølesakpet? Inni veggen??
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Ja, nei alt er prøvd. Det blir veggen neste her.
KaMa Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Sånt er så utrolig ekkelt. Skrekkscenarioet mitt ang lukt er gamle hus og mus som dauer inne i veggen. Håper det ikke er det. :-/
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Syns nesten det lukter verst opp i taket, i hjørnet. Nå ser jeg for meg at naboen er av typen ekstrem rengjøring, som bæsjer på gulvet
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Blæh, da hadde jeg fått angst. Noen jeg kjenner hadde en rotte som var død inne i veggen på kjøkkenet. Luktet helt forferdelig i kjøkkenet der.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Trehus? garantert mus eller rotte. Håp på mus, de mumifiseres fortest. God påske, hehe.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Å fy...jeg grøsser. Samme skjedde her i høst.Jeg KLIKKA til slutt.Etter å ha ennevendt hele kjeller`n trua jeg med å flytte om ikke gubben fant ut hva det var. Og trur du ikke musa hang fast under vaskemaskina....slik at gubben så den ikke da han vippa den opp.Svigerfar gikk til "angrep" og røska fram alt og der hang`en...... Gud å jeg skura og vaska etter det....FY F for en lukt.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Det er murblokk, så det er lite sansynlig. Men naboene har en tendens til å kaste kebabrestene sine ut av vinduet når de kommer igjen fra fylla (koselig for oss som bor på bakkeplan) Sånt tiltrekker jo endel møkkadyr. Så det er ikke utenkelig at noe kan ha kommet seg inn. Men jeg kan ikke forstå hvor det skulle være. Lukta er definitivt i nærheten av kjøleskapet. Men ikke inni. Har sniffa på alt av matvarer og er ikke noe der. Men så får jeg ikke flytta ordentlig på kjøleskapet, bare skubba det ut, ikke sett under. Mannen min sier han kan løfte men med prolaps i ryggen er det uaktuelt. Her må muskler tilkalles tror jeg.
Jodasåneidaså Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Under kjøleskapet eller bak komfyren pleier å være vinnertips. Jeg kjøpte en gang en kåk (på tvangssalg) som lukta død manns fotsvette. Hadde imidlertid is nok i magen til å tro at det bare skyldtes dårlig renhold, og da jeg kastet ut de stygge hvitevarene som eks-eieren ikke hadde rukket å få med seg, fant jeg svaret: Bak komfyren lå det nemlig a) en liten rød chilipepper, og tre gigantiske, rå kongereker, med hode og hale og det hele. Aner ikke hvor lenge de kan ha ligget der, men de ville garantert slått ut på en geigerteller, for å si det slik. Slang dem dramatisk ut fra balkongen, dynka gulvet med klorin, og vips var odørproblemet løst. Juhu.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Fikk sjekka under kjøleskapet, ingenting. Men så forvant lukten, så kom den tilbake og så borte igjen og så tilbake. Tilsutt greide vi å sniffe oss frem til at den faktisk kom fra sluket i utslagsvasken. Vet ikke hva det var, men sikkert noen rester av noe som sitter fast der nede og rotner. Anyways. Noen kg. med plumbo og et dusin uidentifiservare vaskemidler/desinfiseringsmidler ned i sluket tok kenkken på det;)
Duracella Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Da kan det skyldes kloakk som kommer opp i rørene! Kanskje tanken begynner å bli full, eller det har regnet mye slik at vannet stiger. Kan være skikkelig ekkelt. Opplevde en gang at kloakk (ja, med dopapir, bæsj og det hele) tøt opp i sluket på badet!!! Mens jeg var på jobb, og når jeg kom hjem var det fem cm dypt..... Tøm på klorin, men få det sjekket i tilfelle!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 uææææ, så ekkelt! Da vil jeg heller ha død rotte i veggen! Vi skal flytte i mai, så satser på at ikke noe skjer inntil da...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 lillemanns mamma, det høres ut som et mareritt jeg ikke engang orker å forestille meg.. hva gjorde dere? Spadde ut? Uæh!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har også vært med på det lillemanns mamma beskriver. Helt JÆVLIG.
Winterlady Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 På et rom på min tidligere skole stinket det helt vanvittig, da fant vaktmesteren til slutt en død rotte i luftsjakta over takplatene..
Den drygaste Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 åh, takk gud for at vi bor i andre etasje hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå