2SmåTroll Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 sløv påske ja.. dårlig med aktivitet og i dag har jeg bare lyst til og lage meg noe godt og kose meg med god film. i morgen er det full skjerpings og satser på en laaaang tur..
Herkules Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Da kan jeg trøste deg med at jeg har sovet 3 timer på sofaen i dag og nå sitter familien å spiser sjokoladekake Jeg har riktignok gått 30 min tur med hund og vogn- ikke akkurat noe å skryte av men. Får legge til at Gutten min har avva i ørene og sover svært dårlig om natten og når jeg er gravid så har jeg et behov for å ta det med ro:) Kos deg med noe godt du:)
2SmåTroll Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 men du har i alle fall fått gått litt da.. sjokoladekake hørste meget godt ut.. *løper ut på kjøkkenet for og se om jeg har det jeg trenger til kake*
Herkules Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 He he ja ikke sant jeg og mini lagde i går Dvs han smakte og jeg rørte Greit å ha hund da kommer man seg ut. Ja også skulle jo gutten sove så da er det så greit å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå