Gå til innhold

Grrr...ser ikke no til den slimproppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle driver å snakker om at i dag gikk slimproppen etc. Masse blodslim i do, ser ikke no til min jeg:( 4 dager til termin, føles ut som fødsel er milevis unna. Hodet er i det minste festet da men det indikerer jo ikke no fødsel med det første. Har alle mista slimproppen eller? Av mars mødrene...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke alle merker den. har født 3 ganger før men aldri merka noe til den. 9 dager til termin å ganske fødeklar men ikke sett den den her gangen heller nei.

Skrevet

Jeg mistet min 3 timer før forrige fødsel. Å førstegang 4 dager før. Man trenger ikke merke att den blir borte før man er i fødsel, å slimproppen kan gå i lang tid før fødsel uten att det har noe å si, en slimpropp kan bygge seg opp igjen.

Skrevet

kan ikke huske at slimproppen gikk forrige gang, så bare slapp av ;)

Skrevet

Åh, for et herlig innlegg. Føler det på samme måte jeg når alle snakker om denne slimproppen...jeg har ihvertfall ikke sett noe til den;-) Nesten som om jeg føler meg litt utenfor "slimpropp-klubben"....

Skrevet

Fødselen starter som regel med ENTEN at slimproppen og litt blod kommer, at riene begynner, eller at vannet går. Hos noen går slimproppen flere uker, kanskje måneder før fødselen, og andre merker den ikke i det hele tatt. Det sikreste tegnet på fødsel er rier og/eller vannavgang:-)

Skrevet

Det er ikke alle som merker noe til den nei. Hos meg gikk den om natta, ungen var ute om morgenen.

Skrevet

HI her

Takker for mange oppløftende innlegg!

"slimpropp klubben" ha ha, den var go. Slår meg til ro med at den ikke er gått og øyner håp og lys i enden av tunellen jeg da:)

Hjertli takk:)

Skrevet

det er ikke alle som merker den går. grunnen til at mangen ikke merker noe til den. er fordi den er blitt så øddelagt at den kommer ut som utflod. eller noe som ligner helt på utflod. derfor er det noen som ikker merker noe til den.så skal ikke bekymre deg over at du ikke har sett noe til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...