Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har mistet den runde svarte dingsen som er på kalesjen til simovogna, den du "knekker" opp og ned for å slå opp og ned kalesjen... (jeg er dårlig til å forklare ja!) Noen som vet om det går ann å bestille denne?? Er ikke veldig viktig for meg, men litt kjipt at den er borte... Og en annen ting; kan jeg klage til butikken på at den ramlet av, og få den gratis? Kjøpte vogna ny for 4 mnd siden, men har bare brukt den i 6 uker..
Lykke X 4 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Klag til butikken, dette skal gå på garantien, gratis. Og butikken kan skaffe en ny dings, eller ny kalesje
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 takk for svar! Mest sannsynlig har jeg vært borti noe, og så har den ramlet av, men den forsvant da jeg var på senteret i dag, og den må da virkelig tåle at jeg er borti et klesstativ o.l.! Skal ta med meg vogna og kvitteringa på butikken på tirsdag, og høre hva de sier jeg
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 ser nå at jeg har forklart litt dårlig ja.. Den svarte dingsen som jeg snakker om, er den dingsen som er utenpå, altså den har ingen praktisk funksjon, den er der bare for at det skal se litt penere ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå