Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 de siste to ukene har lillegull på 2.5 mnd spist desperat på hendene sine, og våre fingre. han har siklet litt, og et område i munnen er nå blitt mykt, tenkte jeg skulle prøve å¨smøre på litt dental greier (sånn til spebarn som bedøver litt) for han var så sint og bet og bet. gjorde det, og nå har han ikke hendene i munnen mer, og er helt rolig, kan det være tenner så tidlig???
Sjokoladekaka Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Det kan begynne veldig tidlig, men tennene kan bruke laaaang tid likevel. Min eldste begynte då, men tennene kom ikkje før han var 8 mnd:) Broren min fekk derimot tenner allerede 4 mnd gammal:)
Mammaaaaaa Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Babyen min begynte og å klø i munnen så tidlig, men tenna kom ikkje før han var 6 mnd. Dei to siste mnd før dei kom har han klødd og hatt ganske vondt. Har hjelp litt med dentinox, mn det hjalp ikkje lenge om gongen. Det hjalp å la han bita på fingen min;)
Slalotte Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Tantabarnet mitt fikk tenner da hun var 4 mnd.. da hadde hun to tenner.. Er jo veldig forskjellig.. Andre tantebarnet mitt er 7 mnd og ikke tegn til noen tenner i det hele tatt..
mor_til_Kristoffer Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 sønnen min fikk sin første tann da han var 3 mnd gammel. tann nr. 2 fikk han da han var 4 mnd. Enkelte kan også være født med tenner...... så det er godt mulig at det er det. Lykke til!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 kan være allergi. vi trodde lillemann begynte å få tenner da han to mnd.....gnagde veldig på fingrene sine, var så ile at vi måtte ha på han nattvotter...... men det viste seg at det var allergi:-( men det kan oxo være tenner:-) håper det for deres del;-)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 dentidox du tenker på?? tenner ved 2,5 mnd.. hmm.. er han blitt så stor allerede? dæven!! det kan jo ta laaaang tid før de kommer opp men smør på kald dentidox å se om det hjelper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå