5hjerter Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har et superstort problem. Bor i på hybel i Trondheim, og er nødt å finne en leilighet. Har lett i 4 mnd nå (helt siden jeg fant ut eg var gravid) og satt inn annonse her og der. Problemet er at jeg har en hund sammen med meg, og derfor er det ingen som vil "ha meg". Noen som har tips? Vet av noen steder? Kan egentlig bo hvor som helst i Trondheimsområdet, for må nesten bare ta det jeg får. Drømmen er jo selfølgelig litt utenfor, med litt uteareal og slikt, men ikke det er så lett eller:( Setter pris på om noen kan gi et vink om de vet om noe Billigst mulig såklart, max 7000,- Hunden er ikke aktuelt å kvitte seg med(er jo barnet mitt han også) og har ikke mulighet å kjøpe:( Er så desperat, at jeg må prøve alt... så prøver her også Kan jo være heldig:)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hvor langt utenfor mener du med "litt utenfor"? Nabokommune, f.eks? For jeg tror at det med hund vil være et langt mindre problem dersom du kanskje søker deg ut av selve Trondheim kommune. Dessuten mye billigere å bo litt utafor
5hjerter Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Ja, melhus, klæbu, malvik er vel de kommunene jeg kan strekke meg til:) Har jo jobb i sentrum, så altfor langt unna blir jo problematisk da.. Men har ringt på mange steder på disse plassene også... men neida... ikke mange vil ha hund nei:( Og sier de ja, så er det som regel 20stk på visning, samtidig eller som har vært... så da er sjangsene uansett minimale.. har ikke hatt lykken sålangt isåfall
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Har du satt inn annonse? Der kan du skrive hva du ønsker og at du har hund, vi gjorde det når vi skulle flytte og vi bor i en super leilighet nå.. Vi hadde ikke hund da, men vi opplevde faktisk at folk ikke ville ha oss pga vi hadde barn vi da..
5hjerter Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Ja, er nettopp det jeg har gjort.. brukt nermere 1000kr på annonser her og der! Men ingen respons fra folk, fordi de rett og slett foretekker folk uten dyr. Rasisme spør du meg:p Synes bare det er litt frustrerende
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 På melhus er det en enebolig som leies ut for 7000 kr i mnd, der er det nokk tillat med dyr, det ligger attmed et gårsbruk
5hjerter Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 Åh, står det annonse på den noen sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå