Gå til innhold

Hvor lenge er butikkene åpne idag? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 tror jeg...

Skrevet

Det kommer helt an på hvor du bor og hvilken butikk.

Det er 4 butikker her jeg bor og de stenger ikke på samme tid omtrent noen av dem.

www.justfuckinggoogleit.com

Skrevet

jeg vet hvor lenge de er åpne!!! jeg vet!!!!

- til de stenger! :D

Skrevet

beklager at akkurat du ble offer for dette svaret mitt, Tibbit. Men det bobla litt over for meg siden dette er innlegg nr fem tusen eller no i påska der man spør etter åpningstider uten å nevne noe om hvor i landet man holder til eller hvilke butikker det er snakk om :)

Skrevet

For det første så sitter jeg ikke hele dagen på dib slik som du tydeligvis gjør.

En annen ting er at det er påskeaften og de fleste butikker som er medlem av en kjede, eller hører til på senter etc (og bare for å ta et unntak: utkantnorge feks) har ca samme åpningstider.

Hadde du og enkelte andre IKKE sittet så mye på dib hadde dere sluppet å være så jævla sure og leie. Gå å kos dere med familien feks eller rydd huset.

Skrevet

Tror at de fleste bunnprisbutikker skal ha vanlig lørdagsåpent i hvertfall...

Skrevet

Jeg bryr meg sjelden særlig hardt om det som skjer her inne, men nå provoserte du meg sterkt, Tibbit! Jeg ser ingen grunn til at du skal klikke på meg på denne måten. Jeg er stort sett positiv og blid her inne, gir konstruktiv tilbakemelding, støtter og hjelper, og lar være å svare når jeg er sur istedet for å legge inn sure svar. Hvis din feiltolkning av ETT svarinnlegg fra meg skal være nok til at du syns jeg er ei sur megge og derfor kan være frekk mot meg, så er det du som har problemer - ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...