It's all about me Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Nok et eksempl på at det kan ligge mer bak enn hva man tror. Vi spiser innimellom ute og HI skulle bare sett hva lillegutt spiser til tider. Bl.a. på Burger King og Mc Donalds går det i kun pommes frites, andre restauranter kan det f.eks bare være milkshake eller nacho chips. Med alvorlig matallergi og kresent barn er det ikke lett å finne noe annet. MEN han har fått skikkelig mat hjemme først og får bare noe ute for å ikke være utenfor. Klart vi kunne tatt med matpakke, gjør ofte det også, men det er da spennende å spise noe annet innimellom. Må da fortsette å leve selv om han har cøliaki.
FuriLaks Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Hehe. Jeg ble bare sittende å riste på hodet og smile av hovedinnlegger på det innlegget. At ikke folk kan tenke LITT lenger enn sin egen nese. Som om de drar på Burger King og spiser pommes frites hver dag:)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 hehe, tenkte litt tilbake jeg nå, da han som nå er 10år var 10 mnd hadde han hatt 3 uker med intravenøs næring, innlagt på barneavdelinga, mesteparten av tia på overvåkning, og joda, han fikk chips for å starte spise igjen - første permisjon på 2 timer fra sykehuset, med full velsignelse fra overlegen vi var på Mc Donalds og det smakte oss alle ! Hadde ikke satt beina utenfor sykehuset på flere uker.. Koslig at noen da gidder sitte stirre stygt på ungen et helt måltid, de aner jo ingenting om hverken eksakt alder, hvor ofte eller ev bakgrunn for at ungen får slik mat... sier desverre litt for mye om enkelte dibbere....
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Så lenge barna har et godt og sunt kosthold i hverdagen spiller det ltien rolle om de får noe usunt en gang i blandt mener nå jeg Tuppa her spiser ALT, og spiser masse deilige grønnsaker og frukt hver dag, tror neppe jeg forgifter kroppen hennes ved å la henne spise et par pommes frites når vi en gang hvert skuddår er på Mcd eller BK. Da synes jeg faktisk det er værre å kun spise halvfabrikata, posesauser osv, da får man i seg MYE mer salt.. Jeg tror på å ha et sunt og variert kosthold, det vil si at vi spiser sunn mat hver dag, men godt kan skeie ut litt nå og da med usunn mat og godis. Hadde noen sett stygt på meg fordi jeg hadde gikk barnet mitt sånne ting så hadde jeg ledd av de, det er jo rett og slett latterlig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå