Elle melle deg fortelle Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Er det noen som har noen supergode tips for veeeldig sår rumpe? Dattera mi på snart åtte måneder ble plutselig sår, så sår at det blør litt noen steder. Etter å ha prøvd litt forskjellig i tre dager så lurer jeg på om det er noen andre tips enn det jeg har prøvd? Jeg har prøvd potetmel, zinksalve og inotyol.....
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Krystallfiolett tror jeg det heter, et liniment som fås kjøpt på apotek...
Elfi regndråpe Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Aderma krem funker veldig bra, hvis du har det
Mayken Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hadde et tilfelle selv hvor Ina ble så sår som det din er. Hadde væskende sår på stumpen sin. Forsøkte alt, men tok henne til slutt med meg til legen. Fikk hydrokortison krem og hun ble bra innen 2 dager. Av og til må man oppsøke lege, selv om det "bare" er en sår stump.
Elle melle deg fortelle Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Takk:-) Da skal jeg prøve videre:-)
clarice_starling Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Har du mulighet til å la henne ligge litt bar innimellom og tørke? Kanskje det kan være et tips også? Ellers har Inotyol funka VELDIG bra her - men ikke opplevd at det har vart så lenge. Hadde en liten med sår stump ofte, til vi fant ut at han ikke tåler melk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå