Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hei! Jeg lurer på hvilken madrass dere bruker i sprinkelsenga? Jeg har fått låne den som niesa mi hadde, men er blitt litt betenkt pga alt dette om krybbedød...! Har ogsåhørt at skumgummi madrasser ikke bør brukes... HVilken skal jeg bruke da?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hei.. jeg har kjøpt madrass og overmadrass fra ikea.. var ikke så dyrt der iallefall.. vet ikke om skumgummi ikke er anbefalt.. har kun hørt at du bør ha ny madrass grunnet krybbedød..
Hønemor-76 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det jeg har hørt er at fibermadrass er det beste. Man bør heller ikke bruke samme madrass til flere barn, de blir jo litt formet etter den kroppen som har brukt dem. Har kjøpt ny madrass til nr.2, tørr ikke gjøre annet. Om noe skulle gå galt så har jeg hvertfall gjort mitt med å følge oppfordringer. Var ikke så alt for dyr, 498 kroner på barnebutikk.
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 har kjøpt en svane madrass! den er akkurat passe hard, slik at sønnen min ikke synker for dypt! fikk vite at det kunne være viktig!! også har jeg en brukt til reisesenga, siden den kommer til å bliekstremt lite i bruk, og ikke nødvendig før om ca. et år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå