1prinsesse+2engler Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hmmmm.... har ikke kommet inn siden i går! Får bare feilmelding....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Send mail til moderator så ordner de det til deg=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Eller evt til de som styrer siden.. hehe, moderator er vel de som fjerner møkka innlegg=)
Babyønske �� Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Send mail til [email protected] og forklar problemet, så blir det nok fiksa
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Jeg sendte mail til dem om dette for mange uker siden, da var problemet skikkelig ille, og jeg fikk til svar at de holder på med oppdateringer, at det desverre blir sånn inni mellom... Og det rammer jo ikke alle!!!! De jobber med problemet...... Et tips, når du skal inn på bim, hvis det blir et problem også, så se oppe i der du skriver www.bim.com feks, så vent til alle sidene kommer opp, og trykk på hvem som helst av de andre, da kommer du inn.... Det jeg mente med dette, er at hvis du ikke kommer inn på noe som helst, ikke forsiden en gang!!!!!!! Lykke til
Alvepia *happy mum* Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 jeg kommer meg helle ikke inn, å jeg har sendt mail til styret... ingen reaskjoner enda.
tineminsin Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 har ikke gjort det selv på en måned:S sendte mail to ganger,men ingen svar å få. håper det snart ordner seg! står feilmeld hver eneste gang jeg prøver å gå inn på ``min egen side``
1prinsesse+2engler Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 Får sende en mail og se hva som skjer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå