Gå til innhold

hvem vært medlem her lengst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ikke eldst i ansinitet her inne. ble medlem 31.des 2005... da bestemte vi oss for å starte prøvingen....

Skrevet

Tror Alva er en av de som var vært her aller lengst.

Jeg begynte på BiM i april 03, så med tanke på at det straks er fem år siden, syns jeg jo at jeg har vært her en god stund.

Skrevet

Mai 2000.... hihi

Da var jeg nesten 19 og trodde jeg var gravid, måtte logge meg på for å stille spørsmål på BiM :P

Skrevet

02, men med en annen profil tror jeg. Tror kanskje jeg har to. Hadde et langt opphold.

Skrevet

Jeg har vært medlem sidne desember 2006 tror jeg. Så jeg har ikke den lengste CV'n her inne, for å si det sånn:) Startet på BIM da.

Nerden som jeg er, fant jeg igjen innleggene før jeg ble gravid og innlegget om at jeg VAR gravid her om dagen;) Artig i grunn.

Skrevet

Mars 2003

Skrevet

Vært her siden våren 2000. Hadde annet nick de gangen.

Skrevet

Ikke sååå lenge, og har hatt noen opphold. Men registrerte meg første gangen sommeren -02, men det var med en annen konto jeg ikke husker, har hatt et nick før dette. Som LisseUmma har jeg vel vært her i to år tror jeg.

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er heller en av de nye.. Siden juli i fjor.. hehe..

Skrevet

ble medlem i 2000, da eg ble gravid med lillingen, på bim altså. men da eg mista han, sletta eg den ehr brukeren, og ble med igjen i 2006 da eg ble gravid med mini. så har vært her no siden 2006.

Skrevet

Må vel poengtere at det var BIM jeg var på fra 2000, mens jeg kom hit like etter starten i 2001.

Skrevet

Ble med på BIM sommeren 2000, men med et annet nick.

Skrevet

Startet på BiM i slutten av 02, men om jeg ikke husker helt feil, hadde man ikke noen profil den gangen:o))

Da kunne man velge om man ville signere innlegget med Anonym, eller så kunne man skrive hva man ville signere med:o))

Skrevet

Jeg har vært siden 23.januar 2005...tiden flyr ja :o)

Skrevet

Sommeren-01 begynte jeg å henge her inne, har hatt noen nick siden den gang ja.

Er sikkert ingen som husker meg nå.

Jannis, frkjannis

Skrevet

Tro FrkJannis "hang" på BiM i min glandperiode...??

Kan det stemme tro? Hang der inne fra slutten av 02 til jeg fødte i des 04:o))

Skrevet

Nei, det er først nå de 4 siste månedene jeg har begynt å henge inne på BIM.

Jeg har grodd fast på Dinbaby. hehe

Skrevet

medlem siden juli 04, men var her myyyyyyye og skrev myyye uregistrert, men med samme nicket fra ca mars 03 (da på bim), eldste er født august 03.

Skrevet

jeg husker både deg og Alva fra "gamledager" hehe.... =)

Skrevet

Fra BIM siden 2001:-) Den gangen var jeg frøkenfrøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...