silhah og emilie Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hei snuppa...så den jeg blir ikke mett tråden din..men den var så lang så jeg skriver litt her jeg.. anbefaler deg å kjøpe fiber tabletter og omega 3 jeg slanket meg og tok 5 fibertabletter og 1 omega 3 før hvert måltid..sammen med 2 store glass vann... da ble jeg mett mye fortere..og hvis du er fryktelig sulten på kvelden så r det mye bedre at du tar et eple, knekkebrød ol så du slipper å legge deg sulten jeg har gått ned 12 kg på denne måten og da spiste jeg faktisk mere enn det jeg var vant med men jeg spiste de rette tingene:) lykke til:) dette greier du
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Støtter denne og viser til innlegget mitt lenger nede med overskriften "Alle dere som vil ned i vekt", er omtrent akkurat det samme, bare mer detaljert :-) Har gått på denne en gang før også, mellom nr 2 og 3 og gikk da ned 6 kg på 7 uker og holdt meg der etterpå.
Monajenten Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Takk for svar jenter. Hvor får jeg kjøpt fibertabletter?
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Helsekost, må vel føye til s'en før du mobber meg igjen ;-P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Eller så kan du jo trene litt da, og spise opp trimkaloriene dine. Det er lov det serru.
silhah og emilie Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 jeg kjøper på helsekost...men det er viktig å drikke mye vann til for hvis ikke kan du få fortoppelse:)
Monajenten Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Stinkus da, jeg trener jo selvfølgelig;-) Men jeg blir ikke mett likevel, er visst vant til å spise alt for masse. Takk for tips om fiber. Hvor får man kjøpt sånn Fiberrik da, er ikke det noe matgreier?
silhah og emilie Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2008 det får du kjøpt på vanlige dagligvare butikker...jeg syns de smaker dritt da:P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 jammen, om du trener kan du jo fint ta mer enn 1300 kcal.. .. Om du har trent bort feks 500 kcal en dag så kan du jo spise opp noen av de. Kanskje du spiser alt for mye kalorifylt mat når du først spiser, sånn at det går bort på lite fyllstoff og langsomme karbohydrater. Spis grovt brød eller knekkebrød med magert pålegg. Ikke brunost og andre oster liksom, men skinke og grønt. Så du ville ha natchos og det går fint an å lage relativt sunne nachos. Bare bytt ut rømme med mager kesam, ha masse grønt ved siden av og ikke spis en hel haug av chipsene. Bruk kylling, kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig i steden og ha på lettost eller mozarella istedenfor f45 liksom.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 fiberrik står sammen med knekkenbrødene osv. De smaker dritt om du spiser det uten pålegg. De med solsikkkefrø er ganske greie om man har på en skive skinke eller noe! ps: nå skal jeg ut å løpe 1 mil for å få plass til en flakse vin i budsjettet mitt. ;p
Monajenten Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Oi oi oi såpass:-o Jeg får rocke i en time i dag:-p Kos deg på løpetur og takk for tips:-)
Lykke X 4 Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Slutta med fiber og spiser minimalt med karbohydrater. Har nå kjempeflat mage! Før såg jeg ut som om jeg var gravid, rett som det var. Kjenner ikke magen igjen, så fin er den. Fiber er oppskrytt, for min del iallefall.... Monajenten, les boka jeg anbefalte deg Kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå