Gå til innhold

Hvilken alder begynner de somoftest med dette??? (liten diskusjon her)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mye som gåing osv har ett sprang på 9-16mnd ca..

Men hva er normalt for å begynne med å "Ta vare på" en dukke (vise omsorg)..at barnet viser klart omsorg for denne ved å plukke den opp å klemme den finne frem dukkekopper for å gi den "mat",lager spiselyder å gir "liksom mat" og "deler" sin egen drikkekopp med dukken, legger den i vogna å triller den rundt å tar den ut igjen etterpå etc...?

Har en liten diskusjon med ei vennine på msn... :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med 3 gutter er min dukkeerfaring noe begrenset, men ca 10-11 mnd kan de nok begynne. Min 9 mnd gamle baby leker at han drikker fra kopp faktisk. Han tar koppen til munnen (leke-kopp), legger hode bakover og lager en slurpelyd, tar bort koppen og sier "ahhh..." og så gjør han det en gang til. Skikkelig morsomt å se på og ikke tvil om at han vet det er på lat. :-)

Skrevet

Ca 1 års aldren her med mine, minsta har så vidt egynt allerede, ikke 11 mnd engang. Gir bamsen nuss og gir oss nuss og kos. Pluss at hun tar på bamsen teppe.... Om det er "normalt" aner jeg ikke..men hun gikk allerede da hun var 9 1/2mnd, veldig tidlig ut med det meste, hermer mye etter storesøsteren på 2 1/2 år. Hun putter dukkene og bamsene i dukkevogna og triller rundt i stua også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...