Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 *Grøss* Hadde lam vært det eneste kjøttet man hadde fått i verden hadde jeg blitt vegitarianer
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Ikke akkurat ull, men grusomt er det!
Pysa Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Hvis du tar bort ulla først, smaker det mye bedre. ;-) Lammekjøtt er veldig godt når det har kokt i timesvis i en deilig krydret saus. Lammestek er ikke sååå snadder, men det kan spises, det også.
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hehehe....som halvt sunnmøring så er jeg fostra opp på sau og lam....elsker smaken av det... Pinnekjøtt, lammesteik, lammekoteletter, lammefrikasse....Mmmmm.......
Makka Pakka Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes heller ikke at lammekjøtt er godt. Pinnekjøtt er unntaket. Men det er vel sau
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Det lukter kokt ullgenser når man feks koker pinnekjøtt, men det smaker kjempegodt om man holder seg unna fettet. Det smaker sauefjøs synes jeg! æsj... Forøvrig tror jeg det er en smak man må lære seg til å like. Jeg spiser ikke får-i-kål feks..det smaker jo bare fjøs og ull.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Lammekjøtt er det beste som finnes! Saukjøtt går også an. Syns sau er best til pinnekjøtt og kjøttdeir. Vi slakter hjemme og har alltid fryserren full av kjøttdeig av sau blandet med litt lam. Det smaker nydelig. Syns vi da. Har jo fått endel kommentarer på at pizzaen smaker rart/uvant, eller kjøttkakene. Lurer jo litt på det der med kokt ullgenser? hvem koker genserene sine, og hvem iallverden har SMAKT på en saufjøs.... Haha, (ironisk ment) Hilsen en som prøver å leve av å drive med sauer, og har ca 200 ulldotter i fjøsn
-Lane- Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Jeg spiser ikke svin. Ugg,det er ikke godt. Elsker lammekjøtt da.. Har du forresten smakt ull? Jeg synes geitost smaker geit. Men jeg har aldri smakt geit. Bare innbiller meg at det er slik det smaker.. Ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå