Sara Rompompei Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 No bli det vår, de kjenne e så vel. De søng så tongt kring alla dalasiå, å synnåvinn han kjem å gjer me sel. Bedre kan det vel ikke synges! Det er rent som om sola og våren flytter rett inn i hjerterota på en ) Nå skal jeg ut i det deilige påskeværet NÅ ER DET PÅSKE, NYDELIG VÆR, VÅREN ROPER RETT RUNDT HJØRNET OG SUDDELUTTANDEI JUHUUUUU
tebekaa Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Og tenk: innimyllå alla dalasiåinn som Henning Sommerro synger så varmt om - der er jeg født! I ei god, gammel fødestue! Og nå ble jeg varm i hjertet når jeg tenker på det nydeligste stedet på jord, for en som elsker sjø og fjord og fjell. Men som har flyttet langt bort og til flateste Østland med skog og skog og skog. Takk for at du fikk meg til å tenke på friske Nordmøre:-) Nå ble jeg LyKkeLig!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Fantastisk å våkne opp til solen som kaster de varme strålene sine inn gjennom vindusruten! Sånt blir man lykkelig av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå