Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har fått påvist for mye fostervann, og har tatt glukosebelastning for å sjekke meg for diabetes, men har ikke fått noe svar enda. Nå er jeg rar i kroppen, kjennes ut som jeg skjelver innvendig, er svimmel og tungpustet. Har også hjertebank. Jeg har vært plaget med ødemer gjennom hele svangerskapet, men den siste uken synes jeg dette har blitt verre. Har noen av dere hatt det slik?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Når du har kommet så langt som til 3. trimester, ville jeg ringt fødestua og spurt fagfolk. Det er bedre og ringe en gang for mye, enn en gang for lite...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Er 36+5 idag.. Tenkte at jeg kanskje burde ringe føden eller legevakta.. men er usikker på hvem av de jeg skal ta kontakt med. Jeg synes det er vanskelig å vite hvem man liksom skal ringe i de forskjellige situasjonene..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Ring føden, de vil fortelle deg hvor det er best å dra. Det er bedre å komme direkte til føden dersom du må det, enn å ha et stopp på legevakta først. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Ring føden og krev svar på prøvene. Det måtte jeg gjøre i går, fikk beskjed først at jeg fikk vite etter påske. Men satt meg på bakbeina og fikk vite det i går. Hva har du spist i dag?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Takk for svar Har drukket masse vann og spist tre brødskiver med smør og tyttebær på. Jeg tok glukosebelastningen på legekontoret mitt, og de har selvfølgelig stengt frem til tirsdag. hi
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Hold deg unna syltetøy i hvertfall til etter påske.Søk på noen sider med diabeteskosthold. FIkk beskjed om det , til jeg får litt mer svar etter påske , da sykepleieren på sykehuset som kan mest om dette er på ferie. I dag går det faktisk litt bedre. Og har begynt å tenke litt fremover. Har alltid vært slank, men kunne vært sunnere. Så kanskje dette er et lite spark i ræva:) Lykketil fremover i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå