selfangerkjerringa Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 GRATULERER!!! stolt av deg - el chefe!
mayaya Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 åååååh, så koselig, da!! *tørker en tåre* jeg er stolt av deg jeg også, selfangerkjerringa! *knegg*
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 tror nok du har mer å være stolt av enn meg for øyeblikket... men jeg soler meg i glansen fra El Chefe og gleder meg til å komme på besøk snart!
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Har NESTEN fått klart ja fra kallen
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 jeg og Han er vanligvis utrolig motvillig når det gjelder besøk, men han er faktisk uvanlig lett å få på gli når det er snakk om mayaya-familie-besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå