snart tobarns Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har to stesønner på 12 og 15 år, og lurer på hvordan dere andre har det mht overnatting. Vi har dem 50 %. Nesten hver gang de har fri dagen etter, eller det er helg, skal de ha kompiser på overnatting. Jeg sier alltid ja, for det er aldri nei i farens munn, oog da blir det liksom jeg som er den kjipe hele tida. Faren synes overhodet ikke det er noe ekstra å ha kompiser over. Har en liten en på 2 og venter den neste om en måned. Er ganske sliten, og synes selv det er "annerledes" å ha "fremmede" i huset. Det blir endel ekstra både mht bråk, mat, rot og oppvask. Har deres barn folk til å overnatte hver helg? FÅr de alltid ja om de spør?
☆Gudlo☆ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Vel, nå er bonusgutten min riktig nok bare snart 7,5 år, men han har bestekompisen sin ofte på overnatting. Det er ikke alltid jeg/vi sier ja, men stort sett. Men om du syns det blir for mye, hadde jeg snakket medfaren først, også deretter snakket litt med guttene ang dette. Man skal ikke gjøre noe man ikke vil eller orker... Det er jo ikke snakk om at de aldri skal få ha overnattingsbesøk igjen, men bare begrense det litt... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå