tjorven75 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Da var jeg også gravid igjen da gitt.. Ikke heelt planlagt, men like glad for det. Er i uke 23 nå, har en jente på 11, en på 4, og en gutt på 17 mndr. Er selv 32 år ung ;op Var her litt når jeg gikk med minsten også. Bor i Vestfold
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hei og velkommen hit. Jeg er i uke 20(i morgen),ha to barn fra før på 18 år og 16 mnd. Er 38 år og bor i Stavanger.
tjorven75 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Takk for det. Virker som det er ganske stille på disse sidene, kanskje pga påsken? 18 år, var litt av ett hopp det gitt ) Har jo forholdsvis stor aldersforsjell her også da.
tjorven75 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Jenta på 4 er vel streengt tatt ikke min, biologisk hvertfall, men ho bor fast hos oss. Har gjort det fra ho var drøyt året og kaller meg mamma, så da er ho jo min......... ;op
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 jeg ser det ikke bare er meg som har stor aldersforskjell på barna,venter nr 2,størstemann er 7 år:)
tjorven75 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Hei du ) Merker veldig godt at hver alder har sin utfordring ja... En hormonbombe, en i trass og en som skal klare alt selv. Og meg som har bare bittelitt kortere lunte enn vanlig her jeg går og peser ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå