Gå til innhold

Heisann alle sammen :o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg også gravid igjen da gitt.. Ikke heelt planlagt, men like glad for det. Er i uke 23 nå, har en jente på 11, en på 4, og en gutt på 17 mndr. Er selv 32 år ung ;op Var her litt når jeg gikk med minsten også. Bor i Vestfold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit. Jeg er i uke 20(i morgen),ha to barn fra før på 18 år og 16 mnd. Er 38 år og bor i Stavanger.

Skrevet

Takk for det. Virker som det er ganske stille på disse sidene, kanskje pga påsken? 18 år, var litt av ett hopp det gitt :o) Har jo forholdsvis stor aldersforsjell her også da.

Skrevet

Jenta på 4 er vel streengt tatt ikke min, biologisk hvertfall, men ho bor fast hos oss. Har gjort det fra ho var drøyt året og kaller meg mamma, så da er ho jo min......... ;op

Skrevet

jeg ser det ikke bare er meg som har stor aldersforskjell på barna,venter nr 2,størstemann er 7 år:)

Skrevet

Hei du :o)

Merker veldig godt at hver alder har sin utfordring ja... En hormonbombe, en i trass og en som skal klare alt selv. Og meg som har bare bittelitt kortere lunte enn vanlig her jeg går og peser ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...