Gå til innhold

Har dere venner som også er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 og venter 1. barn i juli. Gleder meg stort, blir en stor overgang, men utrolig morsomt å endelig få det etterlengtede barnet. Vi er en jentegjeng på 6 i stort sett samme alder og to av de andre er også gravide. Syns det er så morsomt at vi er flere i gjengen som får samtidig.. Nr 2 for en av dem og 1. for to av oss.. Håper de tre andre også kommer etter. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg er 26 og venter nr to.

Jeg har to søskenbarn og en søster som er gravid, en nær venninde skal ha og en kompis av oss(der kjenner jeg ikke så godt dama)

En av mine nærmeste venninde fikk for ca 4 mnd siden, og en annen prøver=)

Kjempekoselig da!

Skrevet

jeg venter samtidig nesten som kusina mi. vi har alltid vært svenninner, og jeg syns det er kjempegøy!!! over 30 begge 2. hun venter første og jeg venter andre. får se da, om vi havner på føden samtidig. er bare 3 uker i mellom terminene våre:)

Skrevet

Har ei venninne som fødte i feb. og ei som har termin i aug. med nr 2 så d blir litt baby-prat når vi treffes ja:o) kjempekoselig da!

Skrevet

Jeg har to venninner som venter barn,hun ene er ca 6 uker bak meg hun andre er 11 uker bak meg. Har ei venninne som prøver å få en liten spire i magen sin,håper det snart klaffer for henne. Så har jeg en kusine som skal ha baby nå i slutten av mars,så det blir spennende.

Sist gikk jeg også gravid sammen med disse venninne,så det er rasende festlig.

Første gang,gikk jeg gravid alene.

Skrevet

Jeg har flere venner som er gravide. Vi er alle godt opp i 30årene. En venninne fikk nå i februar, to arbeidskollegaer fikk i mars, en venninne og en arbeidskollega skal ha 3 uker før meg og her om dagen fikk jeg greie på at en annen skal ha i oktober så det blir mange å trille turer med i fremtiden. Har også to venninner som prøver og som har mistet i samme tid som egentlig skulle hatt termin på senhøsten... Håper de også lykkes snart. Jeg syns det er kjempe fint at flere rundt meg får barn på samme tid, noen førstegangs og noen 2. gangs, da har man noen å spørre om råd etc og å trile sammen med på dagtid. Blir nok mange cafebesøk til høsten he he.

Skrevet

hei jeg er 22 år og vi er 7 venner som venter barn helt sykt,men sant kommer en etter en...terminene strekker seg fra mai til november.blir nok en morsom sommer

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi har faktisk termin med en dags mellomrom! Sykt, men moro;) Blir spennende å se hvem som føder først!

Skrevet

Jeg er 20 år, og er flere her som er gravide ja:p Bestevenninnen min fra barndommen av skal ha i mars, ei anna venninne har fått i mars, en kompis fikk i januar, og svigerinna mi skal ha i august:p Så full babysmell her gitt:p

Skrevet

Jeg har en god venninne som har termin nesten samtidig som meg. Vi venter nr tre begge to, og har ca like gamle barn fra før. Vi er begge rimelig opptatte nå før barna kommer, men har avtalt å kose oss masse til høsten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...