#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 jeg måtte sende "påskeharen" min i butikken i stad jeg, for han hadde GLEMT meg i år!!!!! Gjett om han fikk høre det...hehe Selv er jeg en veldig raus hare i år som har lagt ut et rebusløp for mannen min når han kommer hjem igjen =D Han skal få det STØRSTE egget som finnes i norske butikker fyllt til randen med godis og Donald pocket:)
høstbarn:) Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Det hørtes artig ut! Vi har ingen påskehare her i huset:( *sutre sutre*
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 du får beg å hinte litt;) det var sånn det beg her. hehe jeg har til og med hatt min egen julenisse jeg som kom med egen pakke bare til meg. =)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Den var her litt før barnetv og la igjen skattekart til guttene og nå sitter de og gumler på hver sitt innnholdsrike påskeegg:)
melkekua™ Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Vi traff påskeharen på senteret her ) det var en glad snuppe som fikk kjærlighet på pinne.
Skravlemamman Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Han har vært her med rebusløp og påskeegg. Han hadde glemt oss voksne dessverre, men var veldig morsom med diktingen sin i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå